سوء استفاده عجیب مشهورترین مدل دنیا را بدانید!!

اشتراک گذاری :

به نقل از on islam، گران ترین مدل زن دنیا برای در امان ماندن از دست عکاس ها، با پوشش اسلامی برقع به فرانسه رفت.

 

بر پایه این گزارش، “جیزل بوندشین” مدل ۳۵ ساله برزیلی که بالاترین دست مزد را در میان همکاران خود دارد برای اینکه عکاسان متوجه حضور او در فرانسه نشوند با حجاب کامل اسلامی و پوشیه به این کشور رفت. او قصد داشت که جراحی پلاستیک سنگینی انجام دهد و برای اینکه این مساله را از دید دیگران پنهان نگه دارد دست به این اقدام زد.

 

این عمل مدل برزیلی باعث عصبانیت بسیاری از مسلمانان در فرانسه و سایر کشورها شد. در کشوری که حتی مسلمانان نیز مجاز به استفاده از پوشیه و برقع در مکان های عمومی نیستند، یک مدل زن به راحتی از این پوشش استفاده کرد.

 

“محمد عبدالله کمال” مسئول مرکز اسلامی نیویورک با بیان اینکه او بخاطر دستورات اسلامی پوشش اسلامی را بر تن نکرده گفت: «این خیلی بد است که شخصی یک لباس مقدس را برای یک هدف زشت بر تن کند.»

 

یکی از دلائلی که باعث شده که مردم از این رفتار ناراحت شوند زمان آن بوده است. این مدل بد نام برزیلی در ماه مبارک رمضان از پوشش مقدس مسلمانان برای مقاصد خود استفاده کرده است.

 

جام نیوز

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 26

محمد

One thought on “سوء استفاده عجیب مشهورترین مدل دنیا را بدانید!!

  1. یک سؤال وقتی کفار از عمل و دانش اسلامی به نام و عنوان خودشان استفاده نموده و خود را که فرورفته در باطلاق شهوت و نجاسات و حرامزادیگی هستند، پیشرفته و متمندن می دانند ، اینگونه رفتارها بعید نیست.
    لذا با سلام و احترام به شما بزرگوار. توصیه و تاکید می نمایم به همه دوستان بزرگوار وخوب که واقعاً به دنبال یک مطالعه سودمند و البته نشاط آور هستند، حتماً کتاب فوق العاده ارزشمند «تنها راه رسیدن به تکامل و سعادت ابدی و چشیدن لذّات واقعی / ج ۱ ، دارای ۵۷۴ ص و ۲۴۹ منبع موثق و علمی بروز دنیا که برخی از آنها پرفروشترین کتب دنیا هستند» و به ویژه جلد دوم آن [که بیشتر برای بانوان است] را مطالعه (و لطفاً به همگان معرفی) نمایید. در واقع این مجموعه کتابها بسیار ارزشمند است برای هم مجردان و هم زن و شوهرانی که واقعاً می خواهند یک زندگی توأم با آرامشی مداوم، تندرستی خود و نسل زیبا و قوی خود و به ویژه ازدواجی موفّـق و البته برای تحکیم خانواده و پیشگیری از برخی از طلاق های نابخردانه و نیز راهی مطمئن برای جلوگیری از تولید فرزندانی معیوب و مریض را داشته باشند. لذا تا هنوز فرصت را ازدست نداده اید، مطالعه و برسی خود را آغاز نمایید، شاید حتّی دقایقی دیگر دیر باشد. برای مطالعه بهتر و بیشتر به سایت «www.Book.soltanpanah.ir» مراجعه نمایید. از نوشتن نظرات ارزشمند خود هر چند اندک، در دیدگاه هادریق ننمایید. با تشکر.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

دانلود سخنرانی جدید نبویان در مورد برجام و قطعنامه - ۹ مرداد ۹۴ بابل

ش آگوست 1 , 2015
دانلود سخنرانی نبویان با حجم ۵۴ مگابایت از لینک مستقیم برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن [کل آراء: 0 میانگین: 0]Related Images:Visits: 26

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...