سوال کاربر بی حجابی بازیگران زن و گیر دادن به جوونا در خیابون

اشتراک گذاری :

بسم الله الرحمن الرحیم – سوال کاربر logonet : سلام چرا شما این بازیگران سینما رو وقتی یه افتضاح به بار میارن. تازه میگید چه سابقه ای داشتن الان که خیلی مبارزه با بد حجابی میشه به فکر این ادم هم باشید.(این قسمت لینک عکسهای بازیگران زن بود که حذف شد)
با تشکر جوابوبه ایمیلم بفرستید.

جواب سوال در ادامه

 

به نام خدا

با سلام

دوست عزیز و گرامی آن چه شما فرمودید در حقیقت حرف دل ماست. ما پستهای بسیاری روی سایت قرار داده ایم که همین قضیه را به صورت تخصصی بررسی کرده است. اما کو گوش شنوا ، این بازیگران گویا عقیده ای به حجاب و عفاف و اینها ندارند اگر کار خیری هم انجام میدهند انسان فکر میکند این شری که با این بد حجابی با این عکسهای حقیقتا مستهجن به پا میکنند اثر آن کار خیر را بسیار کم میکند.

در جامعه ای که جوانان بسیاری دارد این عکسها همان زنای ذهنی همان فساد و فحشا را گسترش میدهد. همان کاری که بازیگران زن در خیلی از جاهای دنیا انجام میدهند و این ظلم بزرگی است .

ما هم بارها گفتیم گیر دادن در خیابان و مبارزه با بد حجابی باید به سینما و تلویزیون و بیلبورد و مجله هم کشیده شود . اصل اینهاست که در جامعه بذر فحشا را میکارد و دختر و پسر جوان سرزمین پاک اسلامی را به فساد میکشد.

آری برادر ، من و شما امروز باید با تمام قدرت هر طور که میتوانیم جامعه را در این مورد بیدار کنیم . چشم ، ما هم سعی میکنیم با این که جزو موضوعات فعال ماست بیشتر به این موضوع بپردازیم. شما هم دعا کنید و هم کمک کنید تا جلوی این فتنه عمیق گرفته شود. هر طور که میتوانی حتی در جمع چند نفره دوستان هم که شده این بیداری را باید ایجاد کرد.

در آخر نکته مهم دیگری هم هست و آن نفوذ اباحه گری و لیبرالیسم است که باید مواظب باشیم زیرا زندگی ما را تحت سیطره گرفته است.

یا علی

 

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 5

islammovie

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

4 عکس جالب و خنده دار - کرکر خنده و بامزه

ش آوریل 11 , 2015
این دوچرخه به شدت با امنیت بسته شده فکر کنم خود طرفم نتونه بازش کنه من معذزت میخوام روم به دیواز فکر نمیکنید یه ذره شما دو تا با هم فاصله ی فرهنگی دارید بله ! بعد این توالت رو هوا برای چه کسی یا کسانی نصب شده اسپایدر من […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...