سوال کاربر محترم با نام ابی : با عرض سلام و خسته نباشید..میخواستم بدونم راه های درمان زود انزالی به چه شکله..اصلا آیا درمان میشه..؟؟

اشتراک گذاری :

سوال کاربر محترم با نام ابی : با عرض سلام و خسته نباشید..میخواستم بدونم راه های درمان زود انزالی به چه شکله..اصلا آیا درمان میشه..؟؟

جواب :

با سلام و عرض ادب بله داداش حتما راهکارهایی داره. این راهکارهایی که عرض میشه نیاز به تمرین و صبر داره و به امید خدا جواب هم میده و داده.قبلش هم بگم من فقط راهکارهای طبیعی رو میگم چون اصولا با راهکاریی مثل کاندوم به دلایل زیادی که بعدا خواهم گفت مخالفم و اما راهها:

الف – تغذیه و سبک زندگی بسیار مهمه. کسی که سیگار و قلیان مصرف میکنه و توی تغذیه هم هر چیزی مثل فست فودها رو مصرف میکنن و اصلا اهل ورزش هم نیست بدن ضعیفی خواهد داشت.ورزش یک نوع اعتماد به نفس هم میده.

ب  –  تمرین پیشنوازی. عزیزان کلا مردها باید عادت کنند قبل از مرحله آخر نزدیکی و دخول با همسرشون معاشقه کنند و این کار رو تا نیم ساعت و بیشتر هم ادامه بدهند توی این مرحله که برای زنان بسیار مفیده مردها هم یاد می گیرند هیجان خودشون رو کنترل کنند و این ضد زودانزالی هستش و یک تمرینه.

ج – بعضی اوقات می خواهید جلوی ادرار خود را بگیرید! چه میکنید ؟ این کار رو در حالت عادی که هستید انجام بدید باعث میشه عضلات مثانه شما قوی بشه و در هنگام که نزدیک به اوج لذت جنسی هستید توانایی این رو داشته باشید که جلوی ارگاسم رو بگیرید.اینم یه تمرین دیگه.البته این تمرین رو بیش از حد دیگه انجام ندید یه عادت بدی بشه در حد معقول.

د- مبحث روحی و ذهنی هم که دیگه بسیار مهمه که به اعتقاد بسیاری ازکارشناسان این مشکل بزرگست. برای این که آرامش داشته باشید معاشقه طولانی و مالش و فراموش نکنید این کار مخصوصا اگر بتونید زن رو به ارگاسم برسونید برای شما هم یک احساس خوبی خواهد داشت و  به آرامشی میده و کمک میکنه.  نور اتاق ، جایی که هستید ، موقعی که دارید این کار رو انجام می دید و استفاده نکردن از موسیقی و فیلم خیلی کمک حال خواهد بود. هر عاملی که باعث اضطراب و استرس هست رو از خودتون دور کنید و رفعش کنید. اگر فکر می‌کنید کمک میکنه به همسرتون عوامل اضطراب رو بگید و با هم در جهت رفعش قدم بردارید.

ه – جون مادرت ! جون هر کی دوست داری ! به این که من نمیتونم الان نمیشه الان ضایع میشم و نمیتونم جلوی انزال خودم و بگیرم فکر نکن اینا خودش عامل بدیه. این تمرین ها مخصوصا پیشنوازی بسیار کمک میکنه کم کم بدنت قوی تر میشه و زمان بیشتری می تونی تا انزال خودت رو ببری. اصلا اگر مشکل روحی رو حل کنی بسیاری از راه رو رفتی.

از ادبیات ساده عذرخواهی میکنم نمیخوام قلمبه بنویسم  که نه خودم بفهمم نه شما.

 

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 14

مرتضی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

داستانی خواندنی از توبه ی پیرمرد شامی

چ اکتبر 28 , 2015
پیوند محکمی که میان ثقل اکبر و اصغر (قرآن و اهل بیت پیامبر صلی الله علیه و آله) برقرار است، گاهی در اثر بی بصیرتی دیده نمی شود. ارتباط امام و قرآن ادعایی نیست که استدلال های پیچیده ی فلسفی بخواهد؛ فقط کافی است قرآن را کمی خوب تر خوانده […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...