سوال کاربر: ۳۲ ساله هستم، تحت فشار جنسی هستم در خواب هم جنب نمیشم چه کنم؟

اشتراک گذاری :

سوال و جواب – خودارضایی

به نام خدا – سلام من پسری ۳۲ ساله هستم و بخاطر مشکلات مالی توان ازدواج ندارم بعد توی عمرم فقط دو بار در خواب جنوب شدم بعد بخاطر مساعل دینی هم نمیتونم خود ارضایی کنم یا نکردم .چند ساله که فشار جنسی زیادی رو تحمل میکنم بعد خیلی دوس دارم حداقل شبها تو خواب جنوب بشم . چون چنان منیم زیاد شده که احساس تنگ نفسی میکنم . همیشه تو دستشویی بعد از ادرار چند قطره هم منی ازم خارج میشه و خیلی درد وسوزش داره . خواستم بدانم از اینکه هیچ ارضا نمیشم برای سلامتیم خطر ندارد . با تشکر فراوان . . . — جواب در ادامه.

 

 

جواب :  به نام خدا با سلام و عرض ادب محضر شما عزیز. در مورد مسئله اول باید بگم برای ازدواج راههای زیادی وجود داره میشه کسانی رو پیدا کرد که از نظر زندگی هم سطح باشند یا سطح پایین تری داشته باشند و با کمک اطرافیان ان شالله ازدواج کرد خیلی به فکر این نباشید که تنها ازدواج کنید رو پای خودتون وایستید از دیگران باید برای ازدواج کمک گرفت اکثر قدیمی ها هم این کار رو می کردند.

اینکه الحمدلله به خودارضایی رو نیاوردین خیلی خوبه این موهبت الهی به شماست قدرش رو بدونید.

در مورد ارضا نشدن در خواب اگر تا الان فقط دو بار این اتفاق براتون افتاده باید به متخصص مذهبی و متعهد مراجعه کنید فقط مراقب باشید بعضی از متخصصان توصیه های غلط بهتون ندن مثل اینکه خودارضایی خوبه و اینا و نسخه غلط میدن. در فضای مجازی و اینترنت هم گاهی اینگونه هست و باید مراقب بود.

جنب شدن در خواب یک امر طبیعیه که بعد از پر شدن مجاری صورت میگیره. چون کسی که مجرده و ازدواج نکرده و رابطه جنسی نداره مجاری خالی نمیشه و از این جهت مهمه که در خواب این اتفاق بیفته و اگر اصلا این اتفاق نمی افته حتی دیر به دیر باید بررسی بشه.

اون چند قطره ای هم که بعد از ادرار از شما خارج میشه منی نیستش یکسری آبهای دیگه هستش که طبیعی هستش.

 

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 1 میانگین: 4]

Related Images:

Visits: 291

مرتضی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

توصیه های غذایی برای روزه داران

ش آوریل 11 , 2015
 اینها توصیه های پزشکی و برای بهتر استفاده بردن از این ماه عزیز است که در ادامه مطلب میتوانید بخوانید حتما این توصیه های غذایی را بخوانید برچسبها : توصیه های پزشکی برای روزه داری توصیه های پزشکی بهداشتی برای روزه داری ماه مبارک رمضان توصیه ها و پند های […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...