شاخ‌دارترین دروغ‌ها درباره زلزله کرمانشاه/ از گوبلز تا آمدنیوز؛ کاسب‌کارها مشغول کارند!

اشتراک گذاری :

نودیها:آمدنیوز خیال می‌کند تئوری‌های گوبلز هنوز کار می‌کند؛ فرمانده تبلیغات ارتش هیلتر که گفته بود: «دروغ را هرچه بزرگ‌تر بگوئید، مردم ساده‌تر باور می‌کنند!» احتمالاً برای همین از فردای زلزله مشغول خیال‌بافی است؛ دروغ می‌گوید و واقعیت‌های میدان را وارونه جا می‌زند. از ماجرای هواپیمای امدادرسانی ارتش گرفته که فرانسوی جا زدند، تا دروغ‌هایی که درباره مسکن مهر سر هم کردند. رسانه‌ها البته پیشرفت کردند؛ سواد رسانه‌ایِ مردم هم. خیلی بیشتر از دوران جنگ بین‌الملل. آنقدر که دروغ‌های آمدنیوز کمتر از چند دقیقه افشا شوند.

در این گزارش تنها بخش‌هایی از این اباطیل را لیست کردیم؛ در بوته‌ی نقد قرار دادیم و نسبتشان را با حقیقت سنجیدیم. اباطیلی که به سبک دوران نازی آنقدر گل‌درشت گفته شده، که لازم نیست تکذیب شوند! جمع‌بندی و نتیجه‌گیری با شماست.

 اول| القای اختلاف میان نیروهای نظامی و ناکارآمدی سپاه در امدادرسانی‌

مبتذل‌تر از این نمی‌شود. ارتش و سپاه از نخستین ساعت‌های فاجعه برای امدادرسانی حاضر بودند. بنابر مصوبات ستاد بحران، سپاه امدادرسانی به روستاهای آسیب‌زده را به عهده گرفت و ارتش به شهرها رسیدگی می‌کرد. فرصت‌طلب‌ها ولی مدام بر طبل تفرقه کوبیدند. از یک طرف دستاوردهای ارتش را برجسته می‌کردند و از سوی دیگر از هیچ فرصتی برای زیر سؤال بردن دستاوردهای جوان‌های بسیجی دریغ نمی‌شد. این همه درحالی است که متوالیاً فرماندهان ارتش قهرمان از همبستگی و اتحاد می‌گویند. امیر سرلشگر موسوی فرمانده کل ارتش در این‌باره گفته: «ارتش و سپاه در حادثه زلزله جلوه‌های زیبایی از هم‌افزایی را به تصویر کشیدند.»

دانشجو

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 19

موسوی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

ساخت چادری جادویی برای فرار از فضای مجازی

س نوامبر 21 , 2017
 نودیها:شرکت رستوران زنجیره ای کی اف سی در اقدامی عجیب و غیرمرتبط با رشته فعالیت اش اقدام به ساخت این چادر کرده است. سازندگان فکر می‌کنند که یک محفظه با توانایی جلوگیری از میدان‌های الکترومغناطیسی که در واقع نمونه پیشرفته “قفس فارادی” است، ممکن است مفید واقع شود. به عنوان […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...