شاه‌بیت مسائل امروز کشور«حسین فریدون» است/ روحانی شخصا برادرش را به دادگاه معرفی کند

اشتراک گذاری :

نماینده مردم مشهد در مجلس گفت: معتقدم شاه بیت مسائل امروز آقای حسین فریدون است. آقای روحانی باید شخصاً این فرد را به دادگاه معرفی کند.

نودیها:جواد کریمی قدوسی، نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس با اشاره به اظهارات اخیر رئیس سازمان بازرسی کل کشور مبنی بر اینکه لابی حسین فریدون، دستیار رئیس‌جمهور موجب انتصاب مدیرعامل بانک رفاه شد، اظهار داشت: باید نقش آقای فریدون در بدنه دولت به‌سرعت و ظرف یکی دو ماه آینده مشخص شود؛ وی نه‌تنها در انتصاب مدیرعامل بانک رفاه بلکه در بسیاری از انتصابات دیگر نیز برخلاف قانون دخالت کرده است.

وی با بیان اینکه ما بعضی انتصابات معنادار و جهت‌داری که فریدون انجام داده است را سراغ داریم، تصریح کرد: روحانی باید بر اساس شعارهایی که سر می‌دهد فریدون را از سمت دستیاری خلع کند و اجازه دهد تا دستگاه قضائی درباره مسائل مربوط به وی ورود پیدا کند.
کریمی قدوسی  افزود: باید از این به بعد روال کار اینگونه باشد هر فردی از جمله وزیر، معاون رئیس جمهور، استاندار و … مرتکب خلافی شد براساس آئین دادرسی مورد پیگیری قانونی قرار گیرد و دستگاه قضا بدون هیچ‌گونه ملاحظه‌ای تخلفات افراد را بررسی کند و در صورت محرز شدن جرم افراد، با آنها برخورد و آن فرد از جایگاهش عزل شود؛ اگر این روند انجام گیرد دولت‌ها سالم می‌شوند و هیچ‌کس به خودش اجازه نمی‌دهد خطایی انجام دهد، از قوانین عبور کند و بعد از آن به لندن، نیویورک، کانادا و…. برود که تازه آن زمان پلیس اینترپل بخواهد به تجسس افراد متخلف بپردازد.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با تأکید بر اینکه آقای فریدون باید اکنون به دادگاه برود بیان داشت: آقای روحانی باید شخصاً، این فرد را به دادگاه معرفی کند چرا که شعارهای رئیس‌جمهور از ابتدای روی کار آمدن دولتش پایبندی به قانون و مقررات بوده است و فریدون به‌عنوان برادر روحانی و دستیارش اقدامات فراوانی در انتصابات و دیگر مسائل انجام داده است.

کریمی قدوسی با اشاره به گفته‌های قاضی سراج درباره لابی‌گری حسین فریدون در انتصاب مدیرعامل میلیاردی بانک رفاه تصریح کرد: سازمان بازرسی کل کشور زیر مجموعه دستگاه قضا است و اگر طبق گفته قاضی سراج این سازمان از اقدامات دستیار رئیس‌جمهور مطلع بوده چرا با آن برخورد نکرده است؟ اگر با این اقدامات مقابله شود ریشه مفاسد بزرگ در دستگاه‌ها قطع خواهد شد چراکه تمامی مفاسد بزرگ در وهله نخست در یک فضای اداری در سیستم‌های اجرایی به وجود می‌آیند و حتی بعضاً در قوه مقننه و بین نمایندگان نفوذ پیدا می‌کنند و پس‌ازآن «امیر منصور آریاها» معروف می‌شوند وگرنه منصور آریاها بدون پشتوانه‌های قوی در بدنه هیچ‌گاه نمی‌توانند قد علم کنند.

وی با بیان اینکه مردم باید امروز از انقلابشان دفاع کنند، یادآور شد: یک زمانی مردم در دوران دفاع مقدس شهید می‌دادند اما امروز باید در این عرصه (مقابله با فساد) حضور پیدا کنند که این خود نوع دیگری از جهاد و دفاع از انقلاب، قانون و خون شهداست. باید عَلَم مبارزه با فساد در دست مردم باشد و رسانه‌ها آن را مطرح کنند؛ جز در مسائل خصوصی و خانوادگی مردم باید صفر تا صد هر آنچه در زندگی مسئولان از نظر حاکمیت وجود دارد را بدانند و این مسئله به‌صراحت در قانون اساسی آمده است حتی اصل حکومت اسلامی نیز بر این مبنا قرارگرفته است.

کریمی قدوسی افزود: گرچه طرح این‌گونه مسائل همچون فیش‌های نجومی تلخ است و برخی می‌گویند مردم از اطلاع آنها نسبت به حاکمیت بی‌اعتماد می‌شوند اما اگر غیرازاین باشد همچون موریانه‌ای که از درون همه‌چیز را از بین می‌برد نظام از بین خواهد رفت و یک شبه از پا می‌افتد.
وی در پایان با بیان اینکه معتقدم شاه‌بیت مسائل امروز آقای حسین فریدون است، خاطرنشان کرد: باید رسانه‌ها با روشنگری خود و طرح این مسائل و همچنین با دست‌به‌دست هم قرار دادن مدیران، مردم، نخبگان برای مدیریت این مسئله ریشه این‌گونه فسادها خشکانده شود.

خبرگزاری دانشجو
برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 15

موسوی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

واکنش تند الهام حمیدی در اینستاگرام؛ اطلاع از ازدواج و یا جدایی من چه دردی از شما دوا می کنه

ی جولای 3 , 2016
نودیها:الهام حمیدی بازیگر مجموعه های ماندگاری چون یوسف پیامبر، شوق پرواز، همه چیز آنجاست، مسافری از هند و سقوط آزاد در اینستاگرام خود در جواب برخی از کاربران نوشت: خواهشا منه ، عجول و لجباز و از ادامه فعالیت در اینستا و شبکه مجازی منصرف نکنید ، خواهش میکنم وکیل […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...