شماره تماس مرکز طب سنتی بیماران کرونایی وزارت بهداشت

اشتراک گذاری :

آماده ارائه خدمات به بیماران کرونایی با شماره تماس ۸۸۲۰۹۰۲۰ برای نوبت‌دهی مراجعه حضوری و شماره تماس ۴۵۱۵۳۰۰۰ برای دریافت مشاوره تلفنی خواهد بود و گزارش اقدامات انجام‌شده و نتایج حاصل از آنها، به‌صورت منظم در اختیار رییس دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی و فرمانده ستاد مقابله با کرونای کلان‌شهر تهران، قرار خواهد گرفت.

 

نودیها : به گزارش وبدا، این مرکز با بهره‌گیری از بهترین سامانه‌های در دسترس و به‌منظور ارائه خدمات حضوری و مشاوره تلفنی به بیماران کرونایی در کنار درمان‌های طب رایج، با هدف افزایش کیفیت زندگی، کاهش شدت بیماری و کاهش طول بیماری بر اساس آموزه های طب سنتی ایران، امروز در دانشکده طب سنتی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی، آغاز به کار کرد.

پاسخگویی همزمان به ۱۰۰۰ نفر در هر لحظه و ارائه مشاوره به مردم بر مبنای پروتکل‌های وزارت بهداشت و دستورالعمل‌های طب ایرانی، حضور یک متخصص عفونی به‌عنوان سوپروایزر برای ارجاع بیماران به متخصصان طب رایج در صورت نیاز و همکاری دیگر پزشکان متخصص، مانند داخلی، ازجمله خدماتی است که برای مرکز خدمات طب سنتی ایران ویژه بیماران کرونا، در نظر گرفته شده است.

در فاز نخست، ۲۵ نفر از پزشکان و پیراپزشکان پس از گذراندن دوره‌های آموزشی فشرده و مرور پروتکل‌های وزارت بهداشت و دستورالعمل‌های طب ایرانی، برای ارائه مشاوره تلفنی در این مرکز مستقر شده‌اند که بر مبنای حجم تماس‌های دریافتی و خدمات مشاوره‌ای مورد نیاز، امکان افزایش تعداد مشاوران تلفنی در فازهای بعدی وجود دارد.

ارائه خدمات حضوری به بیماران نیز در فاز نخست، با فعال‌شدن ۵ اتاق ویزیت و حضور ۲۵ پزشک متخصص طب ایرانی که از ابتدای بحران کرونا در کشور، مشغول ارائه خدمات به بیماران بوده و تجربه‌های بسیاری در این زمینه کسب کرده‌اند، آغاز می‌شود که با توجه به اعلام همکاری دیگر پزشکان، امکان افزایش تعداد اتاق‌های ویزیت به ۱۰ اتاق و بهره‌گیری از حضور ۱۲۰ پزشک متخصص در فاز دوم وجود دارد.

گفتنی است، مرکز خدمات طب سنتی ایران، ویژه بیماران کرونایی دانشکده طب سنتی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی، با آغاز فعالیت رسمی از روز دوشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۹، در تمام روزهای هفته، از ۸ صبح تا ۸ شب، آماده ارائه خدمات به بیماران کرونایی با شماره تماس ۸۸۲۰۹۰۲۰ برای نوبت‌دهی مراجعه حضوری و شماره تماس ۴۵۱۵۳۰۰۰ برای دریافت مشاوره تلفنی خواهد بود و گزارش اقدامات انجام‌شده و نتایج حاصل از آنها، به‌صورت منظم در اختیار رییس دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی و فرمانده ستاد مقابله با کرونای کلان‌شهر تهران، قرار خواهد گرفت.

 

منبع : سایت وزارت بهداشت

 
 
 
 
برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 1 میانگین: 5]

Related Images:

Visits: 5

مرتضی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

شوخی جالب علامه طباطبایی و امام خمینی (ره)

ش نوامبر 14 , 2020
امام خمینی (ره) اندکی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به قم رفتند و همسایه دیوار به دیوار علامه طباطبایی شدند. علاقه‌مندان امام برای دیدار با ایشان، گاهی اوقات از دیوار خانه علامه بالا می‌رفتند تا به خانه حضرت امام بروند و باعث آزار و اذیت علامه می‌شدند. روزی برای دیدار […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...