شماره موبایل خواهر وزیر آموزش و پرورش

اشتراک گذاری :

نودیها : زهرا فانی خواهر علی‌اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش اظهار داشت:‌ بازنشسته آموزش و پرورش هستم و جای خاصی فعالیت ندارم، اما در ارتباط مستقیم با همکاران فرهنگی کشور هستم و برای رفع مشکلات آنها فعالیت می‌کنم.

وی ادامه داد: عمده فعالیت بنده با همکارانی است که با بنده می‌توانند در تماس باشند و در تهران برای رفع مشکلات آنها اقدام می‌کنم و پل ارتباطی با وزیر آموزش و پرورش هستم.

خواهر وزیر آموزش و پرورش با اعلام شماره تلفن «۰۹۱۲۳۱۳۷۱۰۴»،گفت: همکاران فرهنگی می‌توانند مشکلات خود را با بنده در میان بگذارند و در گروه‌های تلگرامی نیز حضور دارم.

فانی افزود: بنده بازنشسته آموزش و پرورش منطقه دو هستم و از اول مهر ۵۹، تا سال ۱۳۸۸ مدیر مدرسه در ۶ منطقه ۶، ۱۱، ۱۰، ۱۷ و ۲ بوده و در سن ۱۹ سالگی نیز مدیر مدرسه‌ای در میدان ابوذر به نام مدرسه شهید باهنر بوده‌ام و بسیاری از دانش‌آموزان آن مدرسه الان همکاران بنده هستند.

منبع : فارس

 

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 3

مرتضی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

عکس شوخی مدافعان حرم با هم!

ش اکتبر 31 , 2015
نودیها:برگ تاریخ به روزهای ملتهب جهان اسلام رسیده است. روزهایی که علم غیرت شیعه، مرزهای ایران، افغانستان، لبنان، سوریه و عراق را در هم شکسته است و در مقابل لجاجت و جهل زمان ایستاده است. این روزها تقدیر لحظه‌های ناب شهادت نصیب مدافعان حرم حضرت زینب (س) می‌شود. لحظه‌ها ناب […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...