شورای هماهنگی اصلاحات سخنرانی دکتر یامین‌پور را لغو کرد

اشتراک گذاری :
در حالی که در ایام دهه فجر، از روز گذشته برنامه ریزی برای سخنرانی دکتر یامین پور در مراسم جشن بزرگ انقلاب اسلامی در مسجد حضرت علی اصغر(ع)  در محله نیروگاه قم صورت پذیرفته بود، با فشار شورای هماهنگی اصلاحات، علی مطهری به عنوان سخنران این مراسم معرفی شد.
در اتفاقی عجیب و غیر منتظره از ظهر امروز دعوت نامه ها و اطلاعیه های متعددی از سوی شورای هماهنگی جبهه اصلاحات قم مبنی برتغییر مکان سخنرانی آقای مطهری و برگزاری مراسم حسینه شهدا در مسجد حضرت علی اصغر(ع) نیروگاه در شبکه های اجتماعی منتشر گردید.
پیگیری‌ها حکایت از اعمال فشار اصلاح طلبان استان قم به هیئت امنای مسجد حضرت علی اصغر(ع) برای لغو سخنرانی وحید یامین پور و برگزاری مراسم سخنرانی علی مطهری در این مسجد را دارد که بر اساس آخرین خبرها این اعمال فشارها منجر به لغو سخنرانی آقای یامین پور شده است.
پیرو این اتفاقات دفتر دکتر یامین پور خبر از لغو سخنرانی ایشان در مسجد حضرت علی اصغر(ع) برای پرهیز از تشدید فضای سیاسی و روزنامه ای در کشور و عدم سوء استفاده جنجال آفرینیان در قم داد.
منبع : رجانیوز
برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 11

مرتضی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

برای خلاص شدن از چربی دور شکم این کارها را انجام دهید

پ فوریه 11 , 2016
نودیها : بسیاری از افراد مانند شما هستند و تنها شما نیستید که به این گرفتاری دچار هستید. لازم است روش‌های همیشگی خود را با دقت مدنظر قرار داده و در این روش‌ها تجدیدنظر کنید. این بار لازم است راه‌های آسان‌تر را جایگزین رژیم‌ها و روش‌های سخت و پیچیده کنید. […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...