شوهر جدید آزاده نامداری

اشتراک گذاری :

همسر دوم آزاده نامداری، سجاد عبادی، فرزند رحیم عبادی رییس سازمان جوانان دولت اصلاحات و مرحومه فریده ماشینی از فعالان جبهه مشارکت است .
سجاد عبادی تنها ١٢ روز پیش از رسانه ای شدن خبر ازدواجش با آزاده نامداری یعنی بیست و دوم شهریور همسر اولش را طلاق داده است .
پس از این ازدواج باید شاهد رابطه نزدیک تر آزاده نامداری و مهناز افشار باشیم زیرا که همسر این دو رابطه ای نزدیک با یکدیگر داشته و آنطور که گفته می شود هردو مدتی کوتاه پیش از ازدواج دوم شان از همسر اول خود طلاق گرفته اند .
در ادامه خبر علاوه بر مشاهده تصویر شناسنامه همسر اول سجاد عبادی، مهسا آبومگر، که در صفحه مجازی وی منتشر شده است، نوشته او خطاب به همسر سابقش و آزاده نامداری را می خوانید:

«آقای سجاد عبادی! گل هایی که هر سه شنبه برایش می بردی از همان گل فروشی می خریدی که برای من هم در این ٣ سال خریدی؟! حرفهایی که سر سفره عقد در گوشش گفتی از جنس همان حرفهایی بود که در این ٣ سال در گوشم زمزمه کردی؟! راستی به او هم گفتی که همیشه دوستش داری؟! مردی که سر قولش نماند مرد نیست، پس حساب من با تو هیچ! خانم نامداری عزیز، بانوی حجاب و اخلاق و عفاف و شکستن حرمت ها؛ من سر زندگی ام بودم که تو آمدی، من بودم و تو آمدی، او ٢٢ شهریور ٩۴ از من جدا شد و تو ماه هاست که از گل های رز سفیدت عکس می گذاری و روزهاست که آینه و شمعدان خانه مشترک جدیدت را به نمایش گذاشته ای حساب تو و خانواده هایی که از هم پاشیدی با خدا. پ.ن: خدایا باز من ماندم و تو.»
لازم به ذکر است،  آزاده نامداری هر سه شنبه تصویر دسته گلی را در صفحه اینستاگرام خود قرار می داد.

منبع : جام نیوز به نقل از انتخاب

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 44

مرتضی - مدیر اصلی

One thought on “شوهر جدید آزاده نامداری

  1. به ما چه ؟ متاسفم برا این هنرمندا که مسائل شخصیشونو همه باید بدونن.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

تصاویر بسیار زیبا از ماه گرفتگی در سراسر جهان

چ سپتامبر 30 , 2015
پدیده سوپرمون و ماه گرفتگی در میان زیباترین وقایع نجوم است و افراد بسیاری هر سال برای مشاهده آن راهی مناطق بیابانی و کوهستانی می شوند. [Show slideshow] منبع : باشگاه خبرنگاران برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن [کل آراء: 0 میانگین: 0]Related Images:Visits: 44

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...