شگرد انتخاباتی کاندیدای مطرح لو رفت!

اشتراک گذاری :
نودیها:حسن روحانی مایل است که از گروه های مختلف اجتماعی مانند ورزشکاران و هنرمندان که فکر می کند بتواند بر پایگاه اجتماعی آنها تاثیر بگذارد و استراتژی او بر مشارکت حداکثری می باشد.
 
 

یکی از شگردهای تبلیغاتی کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری، بازی با افکار عمومی و بیان مطالب همسو با خواسته های آنان است.

 

در میان کاندیداهای موجود می توان از حسن روحانی به عنوان یکی از کاندیداهایی که با شعارهای اینچنینی توانسته افراد زیادی را جذب خود کند نام برد.

 

شعارهایی که برای اثبات میزان صحت آنها کافی است به کارنامه ۴ ساله دولت یازدهم نگاهی گذرا بیفکنیم.

 

در یکی از شبکه های ماهواره ای وهابیت، مهمان برنامه با بررسی برخی شعارهای انتخاباتی جناب روحانی، آنها را شعارهایی بدون تضمین عملی توصیف می کند.

 

وی بیان می کند: حسن روحانی مایل است که از گروه های مختلف اجتماعی مانند ورزشکاران و هنرمندان که فکر می کند بتواند بر پایگاه اجتماعی آنها تاثیر بگذارد و استراتژی او بر مشارکت حداکثری می باشد.

 

وی در ادامه می افزاید: بیشترین تمرکز روحانی بر این است که می گوید اگر آنها [اصلاح طلبان] نیایند، ممکن است خیابان ها را بین زن و مرد دیوارکشی کنند. در واقع تلاش می کند که جامعه را از آمدن اصولگرایان بترساند.

جام نیوز

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 12

موسوی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

نگاه رهبر انقلاب برای حفظ زبان فارسی/ نگران زبان فارسی ام

س مه 16 , 2017
نودیها:به بهانه روز بزرگداشت حکیم ابوالقاسم فردوسی که روز «زبان فارسی» در تقویم نامگذاری شده، نگاهی به نظرات رهبر معظم انقلاب اسلامی در ارتباط با زبان فارسی کرده‌ایم.    «مسئولین‌ فرهنگی‌ باید عمیق‌ترین‌ و بهترین‌ کارآیی‌ و صائب‌ترین‌ تدبیر را داشته‌ باشند که‌ ترویج‌ زبان‌ فارسی‌ یکی‌ از بهترین‌ کارهاست‌.» […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...