صادق زیبا کلام و عذاب وجدان برای بازی در یک فیلم

اشتراک گذاری :

نودیها :  صادق زیباکلام که در آخرین فیلم مانی حقیقی با نام «اژدها وارد می‌شود» بازی کرده در یادداشتی گفت: «ایشان (حقیقی) گفتند ما می‌خواهیم راجع به گروه هزاوه (هُزوارِش /hozvaaresh) صحبت کنیم.

گفتند(حقیقی) اینها دو ـ سه نفری بودند که به ساواک پیوستند. آنها زندانی نبودند و فقط با ساواک همکاری می‌کردند … زمان اکران در جشنواره هم آقای مانی حقیقی با من تماس گرفتند و دعوتم کردند که فیلم را ببینم و گفتند فیلم با استقبال زیادی هم روبه‌رو شده. اما حقیقتش را بخواهید من نرفتم.

از نظر اخلاقی این کار کمی برایم سخت بود، چون یک چیزی را که حقیقت نداشت گفته بودم. فرصت چندانی هم وجود نداشت که خودم را برای این قضیه مجاب کنم. از طرفی مسئله‌ای هم نبود که بابت آن به کسی ظلم شود. حالا شما می‌گویید این گروه وجود داشته، به نظر من اصلا چنین چیزی واقعیت نداشته است. در مجموع از اینکه چنین کاری کردم از نظر اخلاقی خیلی خوشحال نیستم و خیلی افتخار نمی‌کنم که چنین کاری کردم. … من در زندگی‌ام گناه و خلاف زیاد کرده‌ام؛ این دروغی که گفتم در مقایسه با گناه‌ها و خلاف‌های دیگری که کرده‌ام خیلی خیلی سبک‌تر است».

منبع : فارس

 

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 5

مرتضی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

واکنش معاون سپاه به تشبیه عجیب یک روزنامه

چ فوریه 17 , 2016
نودیها : روز گذشته (۲۵ بهمن) یکی از روزنامه های کشورمان با انتشار مطلبی، پخش تصاویر نظامیان بازداشت شده آمریکایی را به نوعی محکوم کرده و این اقدام را اقدامی “داعش وار” دانست. در بخشی از این مطلب آمده بود:  “نوع برخورد و به زانو نشاندن آنان (سربازان آمریکایی) با […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...