صبح‌تان را با این روش های ساده سم زدایی بدن آغاز کنید و مسیر سلامتی را بپیمایید!

اشتراک گذاری :

نودیها:بسیاری از شما برنامه های غذایی که می تواند سم زدایی انجام دهد را می شناسید و شاید استفاده کرده باشید. سم زدایی بدن در زمان طولانی می تواند بدن را در مسیر سلامتی قرار دهد. جلوگیری از سمی شدن بدن که علائمی همچون سردرد و خستگی به همراه دارد به کمک داروهای طبیعی امکان پذیر است. به عنوان مثال سردرد می تواند از شلوغی یک ذهن آشفته حاصل شده باشد که می بایست از طریق پاک سازی افکار مزاحم آن را درمان کرد.

چند راه کار ساده برای از بین بردن سموم بدن پیشنهاد می شود که می توانید آن ها را به راحتی به کار بندید و سلامتی جسمی و روحی خود را حفظ کنید.

مراقبه ۱۰ دقیقه قبل از شروع روز

مراقبه هایی که در اولین ساعات روز انجام می شود به شما کمک می کند تا روز بسیار خوبی پیش رو داشته باشید و به شما کمک می کند تا در طی روز تمامی کارهای خود را بهتر انجام دهید.

قبل از اینکه روز خود را شروع کنید ۱۰ دقیقه سکوت کنید و نفس عمیق بکشید. ذهن خود را از هر گونه تفکر چه مثبت و چه منفی خالی کنید. این کار به شما کمک می کند روز را با یک ذهن پر انرژی و نگرشی تازه شروع کنید.

اولین نوشیدنی صبح تان آبلیمو باشد!

مصرف آب کافی در طی روز بسیار مهم است. اما مصرف یک لیوان آب ولرم و آبلیمو بسیار مهمتر است. این کار سبب می شود تا سموم بدن شما که در طی خواب شب در بدن انباشته شده اند به راحتی دفع شوند.

همچنین این کار کمک می کند تا سیستم گوارش تخلیه شده و آبرسانی به کلیه‌ی بدن به خوبی انجام شود.

ورزش های کششی

بدن نیاز به حرکت و گرم شدن ماهیچه ها دارد تا به خوبی احساس تازگی و انرژی مضاعف کند.

انرژی که شما در طی یک روز نیاز دارید را می توانید تنها با ۳۰ دقیقه ورزش کششی در روز به دست آورید. این ورزش ها حتما نباید سنگین و مهارتی باشند. چند حرکت سبک کششی سبب می شود تا در طی روز خلق و خوی بهتر و شاداب تری داشته باشید.

تعریق نیز از بهترین راه های سم زدایی بدن است. در صورتی که نمی توانید ورزش کنید سونا یا اتاق بخار نیز گزینه های مناسبی هستند که به خوبی بتوانید تعریق داشته باشید و سموم را دفع کنید. همه ی چیزی که شما نیاز دارید حدود ۳۰ دقیقه ورزش در روز است. عرق کردن یکی از بهترین راه های حذف سموم از بدن ما است. اگر شما به هر دلیلی قادر به ورزش کردن نیستید، سونا یا اتاق بخار را امتحان کنید.

برس های ماساژ بر روی پوست خشک

استفاده از برس های ماساژ باعث بهبود گردش خون و دفع سموم بدن از طریق پوست می شود. این برس ها جریان خون را در پوست بیشتر و بهتر می کنند و از ان جایی که پوست یک ارگان گسترده و وسیع می باشد به باقی نقاط بدن هم این خون رسانی انجام می شود.

سعی کنید همیشه قبل از استحمام از برس های ماساژ استفاده کنید تا علاوه بر سم زدایی بدن پوست را نرم و شاداب نگاه دارید.

پروبیوتیک و مکمل ها

روده سالم و عملکرد خوب روده نکته بسیار مهمی برای سلامتی بدن است. در واقع حدود ۷۰ درصد از سیستم ایمنی بدن ما در قسمت روده ها واقع شده اند. غذاهای ارگانیک، غنی شده از پروبیوتیک ها به سلامتی روده ها بسیار کمک می کنند.

باشگاه خبرنگاران

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 22

موسوی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

نگاهی کوتاه به زندگی سه مداح معروف تحصیلکرده

د اکتبر 2 , 2017
نودیها:دهه اول محرم در حالی به پایان رسید که برخلاف برخی پیش‌بینی‌ها مبنی‌بر کاهش استقبال از مراسم‌های دانشجویی داخل دانشگاه‌ها به دلیل همزمانی آغاز سال تحصیلی و سردرگم بودن تکلیف بخشی از دانشجویان، این موضوع به چشم نیامد و صحن دانشگاه‌ها یکی از پایگاه‌های مهم و «پراستقبال» دانشجویی بود.  اما […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...