طنز «لیسانسه‌ها» جلوی دوربین سروش صحت رفت

اشتراک گذاری :

نودیها:پس از پایان پخش دو سریال “پریا” و “چرخ فلک” که به ترتیب میهمان هر شب مخاطبان شبکه های سه و یک بودند، تلویزیون در تدارک تولید آثار نمایشی جدیدی برای بیننده های خود است.

سروش صحت که تجربه های موفقی از ساخت سریال های طنز شبانه را با ساخت آثار همچون ساختمان “پزشکان”، “چهارخونه”، ” بازی” ، “پژمان” و “شمعدونی” در کارنامه هنری خود ثبت کرده، حدود یک هفته قبل تولید جدید ترین سریال خود برای تلویزیون را آغاز کرد.
“لیسانسه ها” عنوان جدید ترین سریال صحت است که بیژن بنفشه خواه، عزت الله مهر آوران، بهنام تشکر، مهران رجبی، رویا میر علمی، متین ستوده و امیر حسین رستمی در آن به ایفای نقش می پردازند.
 مهرآوران در گفت و گویی که چندی پیش با میزان داشت، بر متفاوت بودن طنز موجود در سریال “لیسانسه ها” تأکید کرد. این سریال برای شبکه یک سیما تصویربرداری می شود.
مشرق
برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 22

موسوی - مدیر اصلی

One thought on “طنز «لیسانسه‌ها» جلوی دوربین سروش صحت رفت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

رونمایی از هدیه کی‌روش به ملی‌پوشان

د سپتامبر 5 , 2016
نودیها:کارلوس کی روش با انتشار متنی در فیس بوک  از هدیه الهام بخش خود به ملی پوشان رونمایی کرد،هدیه ای که جاسویچی در شمایل جام جهانی است تا ملی پوشان در آستانه دومین بازی خود در مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی روسیه،با تمرکز بیشتری به هدف خود بیاندیشند. وی در […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...