عالم برادران اهل سنت : حضرت علی(ع) جایگاه مقدسی در بین اهل سنت دارد

اشتراک گذاری :

مجله نودیها :  ماموستا اقبال بهمنی با بیان اینکه جایگاه حضرت علی (ع) در بین اهل سنت بسیار مقدس است، اظهار کرد: ترویج و نهادینه کردن روش و سیره حضرت علی (ع) در عصر حاضر بسیار ضروری است.

وی دلاوری، فداکاری، ایمان راسخ، شجاعت، انفاق، سخاوت، بخشندگی و عدالت را از ویژگی‌های بسیار والای حضرت علی (ع) برشمرد و گفت: در دنیای امروز توجه و پیروی از این فضائل اخلاقی باید به عنوان اصل بسیار مهم مد نظر قرار گیرد.

مسئول مرکز بزرگ اسلامی سنندج خاطرنشان کرد: فضائل و سیره زندگی حضرت علی (ع) باید سرمشق زندگی همه مسلمانان قرار گیرد.

وی با بیان اینکه احادیث و روایات اهل سنت بیان کننده فضل و کرامات آن حضرت است، خاطرنشان کرد: حضرت علی (ع) اسوه علم و تقوی است، در بسیاری از کتب معتبر اهل سنت به علم و تقوای آن حضرت اشاره شده است.

وی با اشاره به اینکه حضرت علی (ع) در سن ۱۲ سالگی به دین اسلام ایمان آورد و تا پایان عمر در خدمت اسلام و دین مبین پیامبر اسلام بود، خاطرنشان کرد: نقش حضرت علی (ع) را در صدر اسلام، قبل و بعد از رحلت پیامبر اسلام (ص) بسیار تأثیر گذار بود.

 

منبع : خبرگزاری مهر

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 0

مرتضی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

فیلم مداحی حاج محمود کریمی در جواب ظریف و روحانی در حرم امام رضا (ع)

چ مه 5 , 2021
فیلم مداحی حاج محمود کریمی در جواب ظریف و روحانی در حرم امام رضا (ع)   پخش برخط فیلم     بارگیری فیلم روی رایانه     برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن [کل آراء: 0 میانگین: 0]Related Images:Visits: 0

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...