عجله نکن ، صبر کن- طلاق نگیرید(1)

اشتراک گذاری :

خانواده – همسرداری

یکی از عواملی که موجب مشکلات خانوادگی و خدای نکرده طلاق می شود، عجله کردن و صبر نکردن است با ما در ادامه همراه باشید تا موضوع را با مصداقش باز کنیم.

مشکلات و دعوا همیشه برای همه زوج ها پیش می آید. به قول قدیمی ها دعوا نمک زندگی است. اما برخی بعد از هر دعوایی فکر میکنند که همه چیز تمام شد و زندگی من پاشید این طرز فکر غلط است، عجولانه است.

مثلا فکر کنید در ماجرایی بین خانواده شما و همسرتان، همسر محترم در عصبانیت یک حرفی نثار شما می کند اگر شما عجولانه تصمیم به مقابله و پاسخ دادن بگیرید یا فکر کنید الان زمانش است که جواب دندان شکن و کوبنده ای بدهید سخت در اشتباهید. صبر کنید و عجله نکنید. چرا ؟ به این دلایل :

1 – ممکن است همسر شما در آینده از حرفی که زده برگردد یعنی عصبانی بوده و در آینده متوجه اشتباهش بشود

2 – ممکن است در آینده اصلا مشکل حل شود و آن مسئله ای که همسرتان به شما یا به خانواده تان گفته و ناشی از مشکلی بوده آن مشکل حل شود.

3 – در آینده زمان های بسیاری وجود دارد که شما در آرامش با همسرتان صحبت کنید و با هم به یک نتیجه ای برسید آن هنگام بهتر است وقتی باشد که هر دو آرام هستید

4 – شاید آن چیزی که همسرتان به شما گفته واقعا در شما وجود دارد کمی تامل کنید اگر بود اذعان کنید که آن مشکل را دارید و از او بخواهید کمک کند آن مشکل حل شود اینطوری وی هم درگیر می شود و با هم مشکل را حل خواهید کرد.

5- کسی که در مقابل شما ایستاده و احتمالا الان کمی عصبانی است همسر شماست عشق شماست همه هستی شماست او اینگونه نیست الان عصبانی است کمی صبر کنید.

6- خوش بین باشید همه چیز را از نگاه مثبتش ببینید چطور وقتی با دوستانتان یا دیگرانی هستید همه چیز را مثبت می بینید یا وقتی سرکار هستید سعی می کنید کاری نکنید که رئیستان ناراحت شود همین کار را با همسرتان بکنید سعی کنید ناراحت نشوید و همه چیز را مثبت و زیبا ببینید. شما ببینید خودش درست می شود البته لطفا!

این یک طرف ماجراست ، طرف دیگر کسی است که عصبانی می شود او هم باید مثبت اندیشی و همه مسایل را در نظر بگیرید.الکی ، مسایل را قاطی نکنید و هر چیزی را دست مایه عصبانیت قرار ندهید.لامصب ، یه مقداری مثبت نگاه کن چرا همه چیز و بد نگاه می کنی.

در نهایت باید گفت ، عجله نکردن و صیر کردن خیلی از مشکلات را حل می کند.

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 16

islammovie

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

دانلود سخنرانی احمدی نژاد سازمان ملل سال 89 2010 + صوتی

ش آوریل 11 , 2015
  سخنرانی دکتر محمود احمدی نژاد در سازمان ملل متحد در سال 2010 سال 1389 شمسی     دانلود با حجم 5.9 مگابایت از لینک مستقیم دانلود با حجم 5.9 مگابایت از مدیا فایر متن این پیام در ادامه متن منبع متن : خبرگزاری فارس   برای امتیاز دادن به […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...