عجیب‌ترین اسرار جهان در طول تاریخ

اشتراک گذاری :

نودیها:هرچه بیشتر سعی کنید چیزی را مخفی کنید، بیشتر به آن توجه می‌شود. احتمالاً بسیاری از ما راز‌هایی داریم که آن‌ها را به گور می‌بریم، زیرا فاش شدن آن‌ها می‌تواند خیلی بد باشد. به عنوان مثال اگر کوکاکولا در مورد ماده مخفی که در نوشابه‌ها استفاده می‌کند به همه بگوید، دیگر کسی آن را دوست نخواهد داشت. اسرار پس از مدت زمانی خاص به رمز و راز تبدیل می‌شوند و نمی‌توانیم در مورد آن‌ها فکر کنیم.

 

در ادامه ۱۰ راز بزرگ جهان در طول تاریخ را می‌خوانید:

اسرار هسته‌ای ایالات متحده

تأسیسات هسته‌ای به خودی خود یک راز است و فقط افراد خاصی می‌دانند که در کجا قرار دارند. کد‌های پرتاب هسته‌ای مخفیانه‌ترین اطلاعات دولت ایالات متحده است، به طوری که فقط مقامات ارشد وزارت دفاع آمریکا به این کد‌ها دسترسی دارند. میزان سلاح‌های هسته‌ای و نوع سلاح هسته‌ای که ایالات متحده در اختیار دارد هنوز برای عموم افشا نشده است. عموم مردم هرگز با اطلاعات هسته‌ای آشنا نخواهند شد.

محل ذخایر نفت در ایالات متحده آمریکا

مکان دقیق استخراج نفت نیز یک راز مهم دولتی در ایالات متحده است، اما چگونه دولت آن را مخفی نگه می‌دارد؟ شایعات حاکی از آن است که به محض یافتن ذخایر نفتی در زمین شما و گزارش آن، دولت زمین را خریداری می‌کند و شما باید قسم بخورید تا همیشه این مکان را مخفی نگه دارید. دلیل مخفی نگه داشتن مکان‌ها جلوگیری از خرید افراد ثروتمند برای حفر چاه شخصی و بدست آوردن پول‌های کلان از نفت است؛ بنابراین، اطلاعات مربوط به محل ذخایر نفتی توسط دولت آمریکا کاملاً مخفی نگه داشته می‌شود.

اسرار پزشکی در آمریکا

به استناد به قوانین ایالات متحده آمریکا، اطلاعات پزشکی هر بیمار قرار است مخفی بماند. به نظر می‌رسد این یک مورد آشکار از حریم خصوصی است، اما، اینطور است؟ بسیاری می‌گویند که برخی پزشکان حتی برای مخفی نگه داشتن گزارش پزشکی بیمار جان خود را به خطر می‌اندازند. دولت این قانون را تنظیم کرد تا از هر نوع تحقیری که می‌تواند بیماران را تحت تأثیر قرار دهد، جلوگیری کند. سوگندی که پزشکان برای مخفی نگه داشتن اطلاعات پزشکی بیماران می‌خورد به سوگند بقراط معروف است. اطلاعات پزشکی بیماران باید طبقه بندی شود مگر اینکه ایمنی بیمار یا ایمنی دیگران در میان باشد. بدین ترتیب، پرونده‌های پزشکی فقط در دسترس پرسنل مجاز قرار دارد و برای دسترسی به آن‌ها نیاز به تأیید قانونی یا پزشکی است؛ بنابراین، اسرار پزشکی ایالات متحده از بزرگترین اسرار جهان است.

تا زدن دستمال هاپسبورگ

از بین بزرگترین راز‌های جهان، آیا باور می‌کنید که تا زدن دستمال هاپسبورگ یک راز مهم دولتی در اتریش است؟ هر چقدر که به نظر خنده دار بیاید، این موضوع حقیقت دارد. در اتریش، تا زدن دستمال هاپسبورگ یک عمل سلطنتی است که شامل رهنمود‌های محرمانه نحوه تا زدن دستمال است.

جالب‌ترین واقعیت این است که بسیاری سعی کرده اند به این راز دست پیدا کنند، اما موفق نشده اند. روند تا زدن دستمال هابسبورگ شامل روال‌هایی است که فقط مقامات رسمی نزدیک و قابل اعتماد آن را می‌دانند. این افراد سوگند یاد می‌کنند که این طرح به هر قیمت مخفی باقی بماند. اما چرا این یک راز است؟ شایعات می‌گویند این یک فرهنگ سلطنتی است که قرار است برای همیشه یک راز باقی بماند.

دستور پخت KFC

تا به حال فکر کردید که KFC هنگام تهیه وعده‌های غذایی خود از چه دستورالعملی استفاده می‌کند؟ شما هرگز نخواهید فهمید. این دستورالعمل یک راز برتر جهانی است که از زمان راه اندازی این شرکت تاکنون فاش نشده است.

دستور پنهانی توسط هرلند سندرز در سال ۱۹۳۰ در کنتاکی تهیه شده است. غذای معروف مرغ او آنقدر خوشمزه بود که همه در مورد آن صحبت می‌کردند. با این موفقیت، تجارت سندرز آنقدر سریع رشد کرد که مجبور شد یک رستوران زنجیره‌ای در سراسر جهان تشکیل دهد. امروزه KFC در میان بزرگترین رستوران‌های جهان قرار دارد. شاید بتوان این را به دستور پنهانی آن نسبت داد که به عنوان یک رمز و راز برای عموم مردم باقی مانده است. دستور العمل به طور مخفیانه در مقر شرکت نگهداری و از آن محافظت می‌شود.

منطقه ۵۱

 

در اعماق صحرای نوادا، منطقه ۵۱ نهفته است، یک پایگاه بزرگ CIA در این صحرا وجود دارد که وجود آن تقریبا ۶۰ سال توسط دولت ایالات متحده رد میشد تا اینکه در آگوست ۲۰۱۳، سرانجام CIA اعتراف کرد که این مکان واقعی است. این یک مرکز نظامی نیروی هوایی آمریکا است که مورد توجه همه قرار دارد. در واقع، به غیر از افراد داخل این مقر، هیچ کس نمی‌داند چه چیزی در آن محیط اتفاق می‌افتد.

بالای منطقه ۵۱ یکی از محدودترین فضای هوا در کره زمین است. اما چرا دولت ایالات متحده این همه تلاش می‌کند مردم را بیرون نگه دارد؟ براساس گزارش CIA، منطقه ۵۱ در سال ۱۹۵۵ برای یک هدف ایجاد شد، تا یک پروژه فوق العاده مخفی هواپیما را با نام رمز Aquaton” آزمایش کند. این هواپیما برای جاسوسی از اتحاد جماهیر شوروی بود.

آدولف هیتلر

تاریخ می‌گوید که در ۳۰ آوریل ۱۹۴۵، آدولف هیتلر خود را در پناهگاه زیرزمینی خود کشت. آیا این واقعاً درست است یا اینکه شوروی‌ها به دنیا دروغ گفتند؟ شواهد موجود در اسناد جدید طبقه بندی نشده FBI نشان می‌دهد که دولت اطلاعاتی در مورد زنده بودن هیتلر پس از جنگ جهانی دوم داشته است.

آیا هیتلر می‌توانست مرگ خودش را مخفی کند؟ انتشار اسناد FBI به وضوح نشان می‌دهد که خودکشی هیتلر کاملاً جعلی بوده است. این موضوع کاملا واقعی به نظر می‌رسد، زیرا او منفورترین مرد جهان در آن زمان بود بنابراین مجبور شد راهی برای فرار از آلمان جنگ زده برای زنده ماندن خود پیدا کند. آنچه تکان دهنده‌تر است این است که FBI همه این‌ها را می‌دانسته، اما به صورت مخفی نگه داشته می‌شود.

ایدز

از دهه ۱۹۸۰ بحث‌های زیادی در مورد منشا اچ آی وی وجود داشته و نظریه‌های زیادی در این باره تدوین شده است. بسیاری از افراد معتقدند که HIV / AIDS از آفریقا نشأت گرفته، اما آیا واقعاً درست است؟ برخی معتقدند که این بیماری کشنده در آزمایشگاه توسط دانشمندان ساخته شده است! گویا این کافی نیست، نظریه پردازان توطئه همچنین بر این باورند که درمان HIV / AIDS پیدا شده است.

فرمول کوکاکولا

آیا می‌دانستید فرمول‌های تهیه کوکاکولا یکی از راز‌های بسیار محرمانه در جهان است؟ این موضوع کاملاً محرمانه است، این شرکت مجبور شد فعالیت خود را در هند لغو کند، زیرا مجبور شده بود فرمول مواد تشکیل دهنده خود را به دولت این کشور ارائه دهد. در حقیقت، فقط تعداد کمی از کارمندان از مواد تشکیل دهنده کوکاکولا اطلاع دارند. فقط دو کارمند در یک زمان مجاز به دانستن فرمول‌های مخفی هستند. این چند کارمند باید سوگند یاد کنند که از اطلاعات محافظت می‌کنند و به هر روشی لازم آن را مخفی نگه می‌دارند.

باشگاه خبرنگاران

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 1

مرتضی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

واکنش مداح مشهور به کاندیداتوری لاریجانی

ی مه 16 , 2021
  نودیها:محمدحسین پویانفر با انتشار عکسی از علی لاریجانی، وی را ادامه دهنده راه حسن روحانی دانست و در توئیتی نوشت: راه باقدرت ادامه دارد. دولت سوم روحانی.   مشرق نیوز برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن [کل آراء: 0 میانگین: 0]Related Images:Visits: 1

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...