علت شرکت نکردن سید حسن در آزمون خبرگان

اشتراک گذاری :

نودیها :  دکتر رضا سراج در کانال شخصی اش درباره دلایل عدم حضور سید حسن خمینی در انتخابات خبرگان نوشت: برخلاف آنچه در رسانه ها گفته شد، دلیل حاضر نشدن حجت الاسلام سید حسن خمینی در امتحان خبرگان، عدم اطلاع رسانی به ایشان نبوده، بلکه وی از  چند روز قبل به این جمع بندی رسیده بودند که با این بهانه از صحنه ی انتخابات کناره گیری نمایند.
در این رابطه دو نکته در کناره گیری ایشان از صحنه ی انتخابات موثر بوده است.
– تاثیر اندرزهای نزدیکان و درخواست آنان برای کناره گیری ایشان از صحنه ی انتخابات خبرگان
-مطلع شدن وی از سناریوی تدارک دیده شده برای سوء استفاده از نام ایشان و خانواده حضرت امام ( ره )

گفته می شود در این راستا اطرافیان و دلسوزان علاقمند به سید حسن خمینی و خانواده حضرت امام ( ره ) در ملاقات هایی، مطالبی را با  ایشان در میان می گذارند که در نهایت وی رابه این جمع بندی می رساند که برخی افراد و جریان ها می خواهند حیات سیاسی آینده او را ازبین ببرند. لذا تصمیم می گیرند که با عدم حضور در امتحان علمی خبرگان، عملا به صورت نرم از صحنه انتخابات گناره گیری کنند.

شایان دکر است پیش از این برخی رسانه ها از طراحی بقایای باند مهدی هاشمی معدوم و جریان منتظری جهت انتقام از حضرت امام و مرحوم حاج سید احمد آقا از طریق ایجاد مخاطرات برای حجت الاسلام سید حسن خمینی و خانواده امام (ره ) خبر داده بودند.

منبع : مشرق

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 8

مرتضی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

وندی شرمن : امید روحانی به آمریکا و غرب برای کاهش تحریم و تاثیر بر انتخابات ۹۴

ج ژانویه 8 , 2016
نودیها : معاون سابق وزیر خارجه آمریکا و عضو ارشد تیم مذاکره واشنگتن در گفتگوهای هسته‌ای اظهاراتی درباره انتخابات آتی ایران مطرح کرد. «وندی شرمن» در گفتگو با برنامه «چارلی رز» شبکه بلومبرگ، در پاسخ به سوالی درباره تنش‌ها بین ایران و عربستان سعودی گفت: «داعش یکی از بزرگترین نافعان […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...