عکس/توهین زشت روزنامه قانون به حامیان و منتقدان دولت

اشتراک گذاری :

سایت نودیها : روزنامه قانون در شماره امروز خود (۳۰ خرداد) کاریکاتوری با مضمونی بسیار زننده علیه حامیان دولت و منتقدان دولت منتشر کرده است. این کاریکاتور در صفحه شماره ۱۳ این روزنامه منتشر شده و هم‌اکنون نیز روی سایت این روزنامه قرار دارد.

 

در این کاریکاتور، منتقدان دولت در داخل کاسه توالت فرنگی قرار داشته و در حال گفت‌وگو با هم هستند و یکی از منتقدان می‌گوید، “خب دوستان . . . اگه با توطئه جدید علیه دولت موافقین، اعلام کنین تا سیفون رو بکشم!”

 

نکته قابل توجه درباره این کاریکاتور این است که تعدادی از کسانی که در داخل کاسه توالت فرنگی قرار دارند، لباس بنفش به تن داشته و دسته سیفون توالت نیز بنفش است.

 

روزنامه قانون چندی پیش نیز با انتشار یادداشتی عجیب، از بازداشت ملوانان آمریکایی که بدون مجوز وارد آب‌های سرزمینی کشورمان شده و توسط نیروی دریایی سپاه بازداشت شده بودند، انتقاد کرده بود.

 

چند روز پیش نیز، دادستان تهران با اشاره به گزارش روزنامه قانون با عنوان ۲۴ ساعت لعنتی، رسما اعلام کرد که، “با اعلام شکایت سازمان زندان‌ها مدیر مسئول این نشریه تحت تعقیب قضایی قرار گرفته است.”

 

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 25

مرتضی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

ابتکار داعش را مسئول عدم مدیریت گرد و غبار دانست

د ژوئن 20 , 2016
سایت نودیها :  معصومه ابتکار در برنامه گفت‌وگوی ویژه خبری شبکه دو سیما گفت: در یک سال اخیر مشغول مستند سازی کامل وقایع برون مرزی برای اعلام اعتراض رسمی به دولت عراق و عربستان و ارائه به سازمان‌های بین المللی از طریق وزارت امور خارجه هستیم. وی با بیان اینکه […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...