عکس تکان دهنده از کودکان یمنی

اشتراک گذاری :

به گزارش خبرگزاری فارس، جبهه جهانی مستضعفین نوشت: انتشار عکس کودک یمنی که در بمباران‌ جنگنده‌های رژیم آل‌سعود چشمانش را از دست داده است، بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های خبری داشت.
سایت خبری “الاتحاد پرس” یمن در این‌باره گزارش داد، تصویر پسر بچه یمنی که چشمانش را از دست داده در کنار پیکر بی‌جان مادر خود که در اثر شدت جراحت نفس‌های آخرش را می‌کشد، قلب هر انسانی را آزرده می‌کند.

گفتنی است از آغاز حملات رژیم آل سعود به یمن کودکان بسیاری قربانی اقدامات غیر انسانی این رژیم در یمن شده‌اند.

چندی پیش نیز سایت یمن پرس با انتشار عکسی تکان‌دهنده از اضطراب کودکان یمنی هنگام خواب از اثرات وحشی‌گری آل سعود علیه مردم مظلوم یمن به ویژه کودکان خبر داد.

صدای انفجار و بمباران شهرها توسط جنگنده‌های سعودی در شب‌ها، کودکان یمنی را دچار اضطراب شدید کرده است به گونه‌ای که مجبورند برای خوابیدن دستان خود را بر روی گوش خود نگه دارند.

 

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 19

مرتضی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

آیا به انرژی هسته‌ای نیاز داریم ؟

س جولای 28 , 2015
امروز انحصارگرایی کشورهای مدعی قدرت، دستیابی به دانش هسته‌ای را به یکی از چالش‌های بزرگ جهان معاصر و بهانه‌ای برای تحمیل خواسته‌های نظام استکباری به کشورهای محروم و مستضعف و حتی کشورهای در حال پیشرفت و توسعه تبدیل نموده است، منازعه بر سر این موضوع، ضمن ایجاد نگرانی در افکار […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...