عکس: عبور شعله عظیم خورشیدی از کنار زمین – قدرت خدا

اشتراک گذاری :
نا سا  مسایلی را که در فیلم ۲۰۱۲ در مرد پایان زمین است را تکذیب کرد
 رصدخانه دینامیک خورشیدی ناسا برای بار دیگر موفق به رصد شعله خورشیدی عظیمی شد که این بار، این شعله زمین را تهدید نکرده و جهت آن با سیاره زمین متفاوت است. به گزارش خبرگزاری مهر، رصدهای علمی معمولا زمانی ارزشمند می شوند که در زمان و مکانی مناسب پدیده ای شگفت انگیز را به تصویر بکشند، چه این امر حساب شده و دانسته باشد و چه غیر عمد.
 
عکس این شعله در ادامه مطلب
 

رصدخانه دینامیک خورشیدی ناسا نیز در پی یک خوش شانسی و با یک چرخش مناسب توانست تصویری زیبا و شفاف را از یک شعله خورشیدی عظیم از نوع M 3.6 به ثبت برساند.
 
 
تصاویر پی در پی که از این رویداد به ثبت رسیده اند در نهایت فیلم ۱۶ ثانیه ای را به وجود آورده اند که در آن پدیده ای ۹۰ دقیقه ای با سرعت یک فریم در ۲۴ ثانیه ثبت شده است. در این فیلم تصویری با زمان غیر واقعی از انفجار خورشیدی خلق شده است که در آن مواد مذاب خورشیدی در حرکتی یکپارچه از سطح خورشید به بالا فوران کرده و دوباره بر روی سطح خورشید فرود می آیند.
 
بر اساس گزارش ناسا، بر خلاف شعله خورشیدی که ماه گذشته منجر به بروز اختلال در ارتباطات زمینی شده و شفقهای شمالی زیبایی را خلق کرد، جهت شعله روز چهارشنبه به سوی زمین نبوده و خطری زمین را تهدید نمی کند.
برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 22

islammovie

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

دانلود قاب عکس - طرح قدیمی - download old frame for photoshop

پ اکتبر 15 , 2015
  ابزار گرافیکی Graphic Tools قاب عکس با طرح قدیمی با حجم بالا برای طراحان و آتلیه داران  و عکاسان و… در ۳ قسمت تهیه شده است. دانلود قسمت اول دانلود قسمت دوم   برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن [کل آراء: 0 میانگین: 0]Related Images:Visits: 22

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...