عکس های لو رفته دایرکت سالومه بعد از هک شدن

اشتراک گذاری :
 
 
۹
 
 
تهمینه میلانی، پرویز پرستویی، ارژنگ امیرفضلی، رضا صادقی، علی انصاریان، شهره لرستانی و مهناز افشار از جمله سلبریتی‌هایی هستند که تصاویر چت هایشان با مجری شبکه سعودی منوتو انتشار یافته است. 
 
 
نودیها :  پس از آشکار شدن ارتباط برخی از سلبریتی‌ها با سفارت انگلیس که در ماجرای تجمع غیرقانونی در برابر دانشگاه امیرکبیر اتفاق افتاد، حالا ابعاد جدیدی از ارتباط‌ گسترده این ماشین‌های اجاره‌ای با بیگانگان منتشر شده است.
 
در پی هک شدن پیج اینستاگرام «سالومه سیدنیا» مجری و تهیه کننده شبکه سعودی «منوتو»، تصاویری از گفتگوهای وی با برخی از بازیگران و سلبریتی‌ها منتشر شده است که نشان از ارتباط عمیق او با برخی از بازیگران دارد.
 
 
 
 
تهمینه میلانی، پرویز پرستویی، ارژنگ امیرفضلی، رضا صادقی، علی انصاریان، شهره لرستانی و مهناز افشار از جمله سلبریتی‌هایی هستند که تصاویر چت هایشان با مجری شبکه سعودی منوتو انتشار یافته است. گفتگوهایی که عمدتاً پیرامون جمهوری اسلامی بوده نشان از بغض این جماعت نسبت به حاکمیت دارد.
 
در عکسی که از گفتگوی تهمینه میلانی و سالومه منتشر شده، وی به صراحت به جمهوری اسلامی ایران فحاشی کرده و در نهایت منتقدین خود را ربات می‌خواند.
 
 
 
در تصویر دیگری که از صحبت‌های سالومه و سلبریتی‌ها پخش شده، به وضوح می‌توان دید که او فیلم‌ها و عکس‌هایی را برای بازیگران ارسال می‌کند تا در صفحات مجازی‌شان منتشر کنند.
 
 
 
ارتباط مهناز افشار-بازیگری که مدتهاست به مردم ایران پشت کرده و همراه با چهره‌های ضد ایرانی در شبکه‌های سعودی فعالیت می‌کند- با مجری شبکه منوتو، از جمله مواردی است که در پی هک شدن پیج سالومه افشا شده است.
 
 
 
 
اما نکته جالب توجه ماجرا گفتگوهای پرویز پرستویی با مجری برنامه های ضد ایرانی است.
 
پرستویی در بخشی از صحبت‌های خود با سالومه برای او می‌نویسد که سنخیتی با جمهوری اسلامی نداشته و از اینکه به‌خاطر برادر شهید بودنش کارتی ندارد، ابراز ناراحتی می‌کند.
 
 
 
پرستویی در بخش دیگری از گفتگویش با سالومه، او را که اساساً فعالیتش در راستای ضدیت با مردم ایران تعریف شده، دارای قلب پاک می‌داند و در آخر هم از تهیه کننده شبکه منوتو شماره واتساپش را طلب می‌کند!
 
درد دلهای حامد پهلان(خواننده)، مهراب قاسمخانی و چت ارژنگ امیرفضلی با سالومه از دیگر مواردی است که در پی هک شدن پیج سیدنیا افشا شده است.
 
 
 
اگر این چت‌ ها را که غالبتاً ضد حاکمیتی بوده را با قانون آمریکا درباره اعطای ویزا به متقاضیان ورود به ایالات متحده مقایسه کنیم، مشخص می‌شود که بیشتر مواضع ضد حاکمیتی سلبریتی‌ها از به خاطر چیست؟
 
آمریکا از متقاضیان ویزای آمریکا در سراسر جهان می‌خواهد که سابقه فعالیت خود در شبکه‌های اجتماعی طی پنج سال گذشته و همچنین اطلاعات بیوگرافی خود از ۱۵ سال گذشته را ارائه دهند تا مورد بررسی قرار گیرد.
 
به عبارتی، می‌توان گفت که سلبریتی‌ها با این فرض که شاید روزی بخواهند به آمریکا بروند، در فضای مجازی مواضع ضد حاکمیتی اتخاذ می‌کنند تا در ضورت لزوم کارشان برای دریافت ویزا راحت‌تر پیش برود.
 
 
جدای از همه اینها، یقیناً سلبریتی‌هایی که با سالومه در ارتباط بوده و هستند، با علم به مواضع ضد ایرانی مجری منوتو اقدام به چنین کاری می‌کردند.
 
سالومه سیدنیا کسی بود که پس از شهادت حاج قاسم سلیمانی، در پیج اینستاگرام خود حاج قاسم را کودک کش خطاب کرد و حتی در یکی از پست‌هایش چنان اهانتی به سردار دلها کرد که قلم از بیانش شرم می‌کند.
 
 
تکلیف امثال مهناز افشار و تهمینه میلانی مشخص و بغض‌شان نسبت به جمهوری اسلامی ثابت شده است و طبیعی است که با چنین فردی در ارتباط باشند.
 
اما از کسی مثل پرویز پرستویی انتظار نمی‌رفت که با مجری هتاک به شهید سلیمانی اینگونه دل داده قلوه بگیرد و در انتها شماره‌اش را برای ارتباطات بیشتر طلب کند.
 
رجانیوز
برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 1496

مرتضی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

آهنگ جدید ساسی مانکن بنام دکتر / از موسیقی برگردان ، موسیقی شیطانی تا سبک زندگی

ش مارس 7 , 2020
بخش تحلیل نودیها – سالها قبل وقتی صحبت از موسیقی مبتذل در دنیا می شد. همه از موسیقی برگردان شده یا همان Reverse  سخن می گفتند. نوعی از موسیقی که مفاهیم شیطانی و مفاهیم غلط و بد آموزی در آن به صورت پنهان و نهفته بود. سالها بعد در  آمریکا […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...