عکس پست تایید علما که از کانال تلگرام سید حسن خمینی پاک شد

اشتراک گذاری :
نودیها : پس از تکذیب گسترده لیست جعلی علمای تایید کننده اجتهاد سید حسن خمینی، که توسط رسانه های نزدیک به وی در فضای رسانه های مجازی منتشر شد، این رسانه با عقب نشینی از لیست مذکور اعلام کرده است که سوال مطرح شده از علمای مذکور درباره نحوه تایید اجتهاد به شیوه ای غیر از شیوه مورد نظر شورای نگهبان بوده است و اساسا درباره تایید اجتهاد سید حسن خمینی از علمای مذکور سوالی پرسیده نشده است.
 در حالی که جریان سیاسی-رسانه‌ای حامی سیدحسن خمینی طی روزهای گذشته لیستی از علمای تاییدکننده اجتهاد او را منتشر کرده بودند، پس از تکذیب این مساله توسط چندتن از علما، در یک عقب نشینی رسانه ای کوشیدند این مطلب را خبرسازی رسانه‌های مخالف بیت امام معرفی کنند!
این در حالی است که چند روز پس از آن که کانال تلگرامی سیدحسن خمینی مطلبی همراه با تصویر ۱۰نفر از علما و با تیتر «موج حمایت حوزوی از سیدحسن خمینی» منتشر کرد؛ دفاتر تعدادی از این علما از جمله –آیت‌الله علوی گرگانی، بهشتی، سیفی مازندرانی و دیباجی اصفهانی- حمایت از او و تایید اجتهادش را تکذیب کردند.
پس از انتشار این تکذیبیه‌ها رسانه‌های حامی حسن خمینی در یک عقب نشینی رسانه ای، مدعی بی‌اخلاقی رسانه‌های مخالف او برای گرفتن تکذیبیه از علما شدند. آنها ضمن تماس با آیت الله بهشتی و آیت الله ممدوحی می‌کوشند از آنها در پاسخ به این سوال که «با توجه به اینکه حاج‌حسن آقا کتب زیادی منتشر  کرده اند و صوت درسهای خارج ایشان در سایتشان موجود است با مراجعه به اینها می‌توان اجتهادشان را احراز کرد؟» تاییدیه‌ای بگیرند! گفتنی است مطلب و تصویر ««موج حمایت حوزوی از سیدحسن خمینی» که آغاز جریان‌سازی رسانه‌ای استقبال علما از اجتهاد حسن خمینی بود از کانال تلگرام حسن خمینی حذف شده است!
حرف آخر آیت‌الله یزدی درباره تاییدیه‌های اجتهاد
 آیت‌الله یزدی رئیس مجلس خبرگان  امروز در سخنانی درباره جوسازی‌های اخیر درباره تاییدیه‌های اجتهاد گفتند: « با کمال احترامی که برای همگان بویژه بزرگان قائل هستیم، تاکید می کنیم این که فلان مرجع یا فلان مجتهد بگوید فلانی مجتهد است، این عتبار قانونی ندارد، هرچند محترم است و نمی شود به این دلیل که یک نفر کسی را تایید کرده قانون را کنار گذاشت.

 

عضو فقهای شورای نگهبان تاکید کرد: «با صراحت عرض می کنم، فقهای شورای نگهبان غیر از قانون هیچ چیز دیگر را قبول ندارند، اجازه اجتهاد برای امور حسبیه و شرعیه خوب است و نباید اجازه داد خارج از چارچوب قانون نکته ای گفته شود.»

 منبع : رجانیوز
برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 20

مرتضی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

قبل از ورزش چه بنوشیم؟

پ ژانویه 14 , 2016
نودیها : کارشناسان دریافته‌اند مصرف قهوه می‌تواند میزان اثربخشی تمرینات ورزشی را در افراد به حد محسوسی افزایش دهد. گفتنی است، تحقیقات جدید نشان داده است که مصرف کافئین می‌تواند سبب بهبود تمرینات ورزشی در افراد شود. بررسی‌ها نشان می‌دهند، مصرف قهوه به ویژه برای انجام تمرینات ورزشی چون دومیدانی […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...