فرمانده عملیات الانبار از پیشروی‌ها در الرمادی خبر داد

اشتراک گذاری :

به نقل از «الحیات»، یک افسر ارشد در فرماندهی عملیات الانبار گفت: «نیروهای ارتش، پلیس فدرال، و نیروهای مبارزه با تروریسم عراق در جبهه الرمادی پیشروی‌های چشمگیری داشته‌اند و کنترل خود بر منطقه تل‌مشیهیده در جنوب شرقی این شهر را تثبیت کرده‌اند.»

این منبع افزود: «نیروی مشترک ارتش و یگان طلایی به مراکز تجمع و استحکامات داعش در ساختمان‌های دانشگاه الانبار در جنوب این شهر حمله کردند که به کشته شدن ۱۸ تن از عناصر این گروه تروریستی از جمله یک انتحاری مسلح به کمربند انفجاری منجر شد.»

این نظامی عراقی تأکید کرد: «نبرد پاکسازی دانشگاه الانبار تا آزادی آن ادامه خواهد یافت.»

وی تصریح کرد: «این منطقه بر روی یک تپه استراتژی واقع شده است و بر روی آن سکوهای پرتاب موشک به مواضع داعش در الرمادی، نصب خواهد شد.»

منبع:تسنیم

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 8

islammovie

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

منطق دولت قبل توافق: تحریم ها باید رفع شود تا آب خوردن مردم هم حل شود/منطق دولت بعد توافق: اصلا مشکلات اقتصادی با تحریم شروع نشد که حالا حل شود؛ قیمت مسکن و خودرو کاهش نمی یابد؛ مردم انتظاری نداشته باشند!

ی جولای 26 , 2015
 از همان روزهای اول آغاز به کار دولت یازدهم، یکی از شعار هایی که به گوش می رسید، تاکید بر حل مشکلات اقتصادی با تاکید بر آدرس غلط «وابستگی چرخ سانتریفیوژها با چرخ زندگی مردم» بود. اما اکنون به نظر میرسد با گذشت ده روز از اتمام مذاکرات هسته ای […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...