فساد جنسی دوباره دو مجری بی بی سی

اشتراک گذاری :

سایت نودیها به نقل از شبکه تلویزیونی پرس تی وی، در ادامه زنجیره رسوایی‌های بنگاه خبرپراکنی انگلیس، فساد اخلاقی دو مجری دیگر بی بی سی فاش شد.

در سال های اخیر چندین مورد از فساد اخلاقی مسئولان و کارکنان شبکه بی بی سی انگلیس فاش شده است. در ادامه این روند، دو مجری بخش رادیویی بی بی سی به سوء استفاده جنسی از کودکان متهم شدند.
یکی از مجریان ۶۸ ساله این شبکه به سوء استفاده جنسی از چند پسربچه متهم است. همسر او نیز با اتهامات مشابه است. قرار است این دو نفر در ماه مه در دادگاه حاضر شوند.
 رسوایی های اخلاقی کارکنان بی بی سی در سال های اخیر خبرساز شده است. یکی از معروف ترین پرونده ها، پرونده جیمی ساویل، مجری قدیمی بی بی سی است، که به ده ها مورد سوء استفاده جنسی متهم شده است.

باشگاه خبرنگاران

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 14

مرتضی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

تلگرام فیلترینگ را هم گرفت/ اعتیاد شدید ایرانی‌ها به پیام‌بازی

د آوریل 11 , 2016
دامنه‌های پیام‌رسان موبایلی تلگرام موفق شدند تا از مرجع ارجاعات مربوط به سایت‌های فیلترشده هم سبقت بگیرند. سایت نودیها : پیدایش مفهوم شهروند دیجیتال و فراگیری آن همپای ایجاد و رشد شاهراه‌های ارتباطات دیجیتال باعث شکل‌گیری سبک رفتاری خاصی در فضای مجازی شده است. تا یکی دو سال گذشته و […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...