فعالیت‌های تبلیغی بهائیان در بیمارستان‌ها

اشتراک گذاری :

فعالیت‌های جاسوسی فرقه بهائیت رنگ و شکل جدیدی به خود گرفته است و از بیمارستان‌های خصوصی تهران و با نشستن در کمین بیماران شهرستانی و خانواده‌هایشان آغاز شده است.

بر اساس اخبار واصله، تیم‌های تبلیغاتی بهائیان، در تصمیمی همه جانبه روش‌های تبلیغاتی خود را در محیط‌های مختلف مانند فعالیت روستایی، فعالیت‌های توسعه اجتماعی با رویکرد تبلیغی، دوست یابی، تیم‌های ورزشی، دانشجویان، ایجاد سازمان‌های مردم نهاد (NGO) و ارتباط گیری با همسایه‌ها مورد امتحان قرار داده‌اند.

تیم‌های تبلیغی بهائیان با حضور در بیمارستان‌های تخصصی واقع در تهران به گفت‌وگو با اطرافیان بیماران شهرستانی می‌پردازند و در صورت نیاز، کمک‌های مالی و شرایط مناسب اسکان را برای شهروندان بیمار شهرستانی فراهم می‌کنند و سپس آنها را به حلقه‌های شهرستان مدنظر معرفی می‌کنند تا در جلسات توجیهی حضور پیدا کنند.

بسیج جامعه پزشکی اعلام کرد: تبلیغات پنهانی یکی از شگردهای بهائیان در جذب افراد است که در پیام بیت العدل در ۲۶ ژوئن سال ۲۰۰۶ اعلام عمومی شده است و همچنان در دستور کار تشکیلاتی آنان قرار گرفته است، تیم‌های تبلیغاتی این فرقه وابسته به اسرائیل است.

منبع:تسنیم

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 1

رحیم-مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

اعتراض رسایی به عدم ارائه لایحه توافقنامه برجام و سکوت آقای لاریجانی

چ آگوست 12 , 2015
بارگیری روی رایانه منبع : مبارز کلیپ برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن [کل آراء: 0 میانگین: 0]Related Images:Visits: 1

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...