فیلمی جذاب از یک کلاس درس متفاوت/واقعیت مجازی

اشتراک گذاری :
دنیای مدرسه با تمامی شیرینی هایش دنیای تجربه های نو و تازه است، و در کتب درسی که از سوی مولفان برای دانش آموزان آماده می شود کودکان و نوجوانان با مطالب نو و تازه ای مواجه می شوند که در دنیای آنها شگفت انگیز تلقی می شود.

برای طراحی کتب دانش آموزی تنها رنگ و نقاشی های هنری است که می تواند به مطالب جذابیت بدهد، اما با مجهز شدن مدارس به سیستم های رایانه ای و هدایت برخی دروس به دنیای جذاب کامپیوتر موجب شد تا دانش آموزان به برخی از دروس تمایل بیشتری نشان دهند.

این پیشرفت در ارائه دورس به شکل جذابتری می تواند رخ دهد، این جذابیت قابلیت اصلی دنیای فناوری امروز است، دنیایی که در هر دقیقه آن اتفاقات جالبی و محصولات جدیدی ارائه می شود.

عینک های واقعیت مجازی یکی از این جذابیت ها است که در کلاس های درسی برای تفهیم بهتر مطالب مورد استفاده قرار می گیرد، با این عینک ها و قلم های مخصوص رایانه ای دانش آموزان به راحتی می توانند تصاویر کتب درسی شان را با تبدیل شده به اشیاء سه بعدی لمس کنند.

فیلمی جذاب از یک کلاس درس متفاوت ببیند.

دانلود

باشگاه خبرنگاران

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 15

موسوی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

صوت/ رائفی پور : آیا برجام ترکمنچای دیگری بود؟

س مه 30 , 2017
قسمتی از صحبتهای استاد رائفی پور در مورد برجام که چند روز قبل بیان شده…   پخش آنلاین دانلود صوت     منبع : جنبش مصاف برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن [کل آراء: 0 میانگین: 0]Related Images:Visits: 15

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...