فیلم جالبی درباره روایت رهبر انقلاب از رمان خانواده تیبو

اشتراک گذاری :

نودیها:در صفحه اینستاگرام منتسب به رهبر معظم انقلاب فیلم جالبی درباره روایت ایشان از یک رمان در خلال بازدید امروزشان از نمایشگاه کتاب منتشر شد.

توضیحاتی که راجع به فیلم مذکور در این پست اینستاگرامی آمده به شرح زیر است:

در جریان بازدید امروز از نمایشگاه_کتاب تهران، آقا رسیدند غرفه‌ی انتشارات نیلوفر، مثل همه جا خوش و بش کردند و از تازه‌ها سوال کردند. کتابی نظرشان را جلب کرد و پرسیدند این همان چهارجلدی قدیمی است؟ و جواب گرفتند بله. پرسیدند مترجمش چه کسی بود؟ گفتند ابوالحسن_نجفی.
‌‌
آقا گفت: آها ابوالحسن نجفی… بگذارید یک ماجرایی را تعریف کنم. سالها قبل ابوالحسن نجفی با آقای مرحوم حبیبی و چند نفر دیگر از بزرگان ادبیات آمدند پیش ما. من پرسیدم «شما مترجم “خانواده تیبو” هستید؟» آقای نجفی از اینکه من اسم این رمان را بلدم تعجب کردند.

بعد که نشستیم من از رمان تعریف کردم و نقدی هم به ترجمه ایشان گفتم. آقای نجفی با تعجب بیشتر پرسید: «شما واقعا هر چهار جلد را خوانده‌اید؟ من اصلا فکرش را نمیکردم شما حتی اسمش را شنیده باشید!»

آقا با خنده ادامه داد: گفتم حالا خوانده بودم دیگر… خدا آقای ابوالحسن نجفی را بیامرزد. کتاب خانواده‌ی تیبو #رمان خیلی خوبی بود که متاسفانه در حد قدرش معروف نشد.

دانلود

باشگاه خبرنگاران

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 32

موسوی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

از شوخی رهبر انقلاب با یک غرفه‌دار تا ورق زدن کتابی درباره ترامپ

ش مه 12 , 2018
نودیها:رهبر معظم انقلاب اسلامی روز جمعه در روند بازدید از سی‌ویکمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران  از ۵۰ غرفه دیدن کردند و ضمن گفت‌وگو با ناشران و شنیدن نکات و دغدغه‌های آنان در جریان تازه‌های نشر قرار گرفتند. همچنین ایشان در جریان این بازدید، در جمع غرفه‌داران و برخی ناشران حاضر در نمایشگاه […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...