فیلم صحبتهای مادر و همسر محسن حججی درمورد بازگشت پیکر شهید

اشتراک گذاری :

نودیها:”محسن حججی جوان پرشور اردوهای جهادی در سوریه به شهادت رسید، داعش پس از به اسارت گرفتن محسن حججی سر از تن این شهید جدا کرده و فیلم‌هایی از پیکر بی سرش را منتشر کرده است”. این چند جمله خلاصه ماجرای شهادت شهید بی سر محسن حججی اهل نجف آباد بود.

داعش فکر می‌کرد با انتشار تصاویر و فیلمهایی از پیکر بی‌سر این شهید می تواند قدرت نمایی کند و شاید اندک لرزه ای به جان ایرانیان بیندازد، غافل از اینکه شیعیان، شهیدپروری را در ذات و سرشت خود از مولایشان به ارث برده اند و خون شهید جریان ساز است و غوغا به پا خواهد کرد.

دیگر کمتر کسی است که با واکنش های متعددی که برای شهادت این شهید والامقام منتشر شد و عکس ها، ویدئوها و صوت های به جا مانده از وی که به اشتراک گذاشته شد آشنا نباشد، این روزها در کنار تمامی اخباری که منتسب به شهید حججی است، خبر از تحویل پیکر مقدس به جبهه مقاومت به گوش می‌رسد، خبری که از ابتدای انتشار دوباره شور و هیجان به پا کرد و قطعا با تشییع پیکرش غوغا به پا خواهد شد.

درد و دل های  مادر و همسر شهید نیز برای دیدن محسن‌شان شنیدنی است، چشم انتظاری مادر شهید حججی برای بازگشت پیکر پسر شهیدش تنها برای اینکه یک بار دیگر فرزندنش را ببنید قطرات اشک را بر روی گونه‌هایش جاری ساخت.

در ادامه فیلمی از صحبتهای مادر و همسر محسن حججی درمورد بازگشت پیکر شهید ببینید.

دانلود

باشگاه خبرنگاران

 

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 90

موسوی - مدیر اصلی

3 thoughts on “فیلم صحبتهای مادر و همسر محسن حججی درمورد بازگشت پیکر شهید

  1. درود — به من هم سر بزنید — ممنون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

تغییر در فرآیند انتقال پیکر شهید حججی/ زمان دقیق مراسم تشییع متعاقبا اعلام می‌شود

پ آگوست 31 , 2017
نودیها:به نقل از سپاه نیوز، در پی تغییرات پیش آمده در فرآیند نقل و انتقال پیکر مطهر شهید مدافع حرم محسن حججی به جمهوری اسلامی ایران، روابط عمومی نیروی زمینی سپاه در اطلاعیه ای اعلام کرد: زمان دقیق مراسم تشییع پیکر شهید سرافراز مدافع حرم محسن حججی متعاقبا به آگاهی […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...