قابل توجه آشپز‌های حرفه‌ای/ هر پیاز را در جای خود استفاده کنید

اشتراک گذاری :
نودیها:در دنیا سه نوع پیاز سفید، قرمز و زرد شناخته شده است که هر کدام از آن‌ها دارای خواص گوناگون بوده و در صنعت آشپزی هر کدام کاربرد جداگانه‌ای در طبخ غذاهای دارند.
 

 
در این گزارش با برخی از خواص پیازها آشنا می‌شوید:
 

 
پیاز زرد
این نوع پیاز بیشتر در آشپزی بکار گرفته می‌شود و مزه‌ای شیرین دارد و طعم غذا را خوب می‌کند، این پیاز به دلیل گوگرد بالا و طعم خوب آن طرفداران بیشتری دارد و افراد در کنار غذای خود می‌توانند آن را به صورت خام مصرف کنند و اابته این پیاز یک تندی قابل توجه دارد.
 
پیاز سفید
این نوع پیاز از تندی خفیف‌تری نسبت به پیاز زرد برخوردار است و بیشتر برای چرخ کردن و به عنوان یک ماده مکمل غذایی در سالاد استفاده می‌شودف این پیاز بیشتر در غذاهای مکزیکی مورد استفاده قرار می‌گیرد.
 
پیاز قرمز
این پیاز در غذاهای غیرپختنی بکار می‌رود و آن را می‌توان در بین غذا و سالاد پیدا کرد و تندی و طعم آن به اندازه سایر انواع پیاز‌ها نیست.
 

 
گفتنی است، در انتخاب پیاز باید جنبه‌های مختلف آن و نوع پخت و پز در نظر گرفته شود.
 
لازم به ذکر است که پیاز را باید در یک محیط خنک نگهداری کرد و از قرار دادن آن در یخچال خودداری شود، زیرا بوی پیاز در محیط سربسته یخچال پخش می‌شود.
باشگاه خبرنگاران
برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 1 میانگین: 3]

Related Images:

Visits: 14

موسوی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

سه چیزی که حضرت زهرا(س) خیلی دوست داشت!

ج مارس 17 , 2017
نودیها:در ایام ولادت خانم حضرت زهرا سلام الله علیها هستیم. بانویی که به عنوان الگویی تمام عیار برای بشریت هستند و آدمی برای آنکه بتواند راه سعادت و خوشبختی  را طی کند باید از سبک زندگی و الگوهایی پیروی کند که خود نمونه ای بهترین ها هستند و سبک زندگی […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...