قالیباف بگوید قصد رئیس‌جمهور شدن ندارم تا…

اشتراک گذاری :

چرا اصلاح طلبان از اداره پایتخت بعد از قالیباف نگرانند؟

سایت نودیها : مرتضی طلایی عضو سابق شورای شهر تهران  با تأکید بر اهمیت شفاف‌سازی مالی در هر نهاد و ارگانی گفت: بنده بارها براین نکته تأکید کرده‌ام حسابرسی از هر مسئولی در حین انجام کار صورت بگیرد بسیار خوب است, چرا که ما قائل به شفافیت مالی و حسابرسی هستیم. این‌که اگر در هر دستگاه یا نهادی فردی تخلف کرد باید مورد پیگرد قضایی و قانونی قرار بگیرد نیز بسیار پسندیده و به‌جاست و کسی نمی‌تواند منکر درستی این موضوع شود. آنچه در دوره مدیریت شهری قالیباف و شورای سوم و چهارم دنبال و بر آن تأکید می‌شد جلوگیری از وجود تخلف و به‌کارگیری تمهیداتی در راستای شفاف‌سازی و بستن روزنه‌های تخلف بوده است.

وی با بیان اینکه اصلاح‌طلبان می‌دانند قالیباف تنها گزینه مدیریتی برای عبور از بحران‌های کشور است، گفت: مسیر و جهت‌گیری شورای سوم و چهارم و مدیریت قالیباف به‌سمتی بوده که از وقوع تخلف جلوگیری کند, بی‌شک حسابرسی‌های انجام‌ شده، مستندات موجود, تفریغ بودجه و حساب شرکت‌ها همه و همه بیانگر شفافی مالی در آن دوره است. در حالی که شفافیت بود متأسفانه بعضاً شاهد بهانه‌جویی‌ها و شیو‌ه‌هایی از پرونده‌سازی برای قالیباف از سوی جریانی هستیم که بعضاً کاری غیر از پرونده‌سازی ندارند با صراحت می‌توان گفت اصلی‌ترین دلیل تقابل و ضدیت و پرونده‌سازی برای قالیباف آن است که آنها به‌خوبی به این نکته واقف هستند که قالیباف به‌عنوان تنها گزینه  برای حل مشکلات کشور و برون‌رفت کشور از وضعیت موجود است. این موضوع موجب پریشان‌خاطری برخی شده که حضور مدیریت جهادی منافع آنها را تحت الشعاع قرار می‌دهد.

طلایی هدف تخریب‌کنندگان را این‌گونه عنوان کرد: در جلسه و دیدار اخیری که با قالیباف داشتم ایشان به‌شدت معتقد به این موضوع بودند که می‌توان از تحریم‌های جدید فرصت‌های مناسبی برای کشور تولید کرد. قالیباف با ارائه برنامه سه‌ساله‌ای که می‌تواند تحریم‌ها را تبدیل به فرصت کند به‌دنبال حل مسائل کشور و رفاه مردم است. مسلماً فردی با چنین توانمندی و ظرفیتی که می‌تواند راهکارهایی برای عبور از بحران‌ها و تبدیل کردن تهدیدها به فرصت داشته باشد نیاز امروز کشور است اما متأسفانه عده‌ای سودجو به‌دنبال تخریب این چهره هستند چرا که از برجسته و دیده شدن ایشان به‌شدت می‌هراسند. این هراس از آن است که روزی قالیباف در مسند مسئولیت قرار نگیرد، بنابراین درراستای تخریب این چهره جهادی دست به پرونده‌سازی تحقیق و تفحص و انواع اتهام‌زنی‌ها می‌کنند تا این چهره خدوم را همواره در ابهامی نزد افکار عمومی نگاه دارند, مانند همان کاری که در مناظرات سال ۹۲ با ایشان صورت دادند.

عضو سابق شورای شهر خاطرنشان کرد: مسلماً چنین مدیری با چنین توانایی‌ای که می‌تواند ظرف سه سال تهدیدهای دشمن را برای کشور تبدیل به فرصت کند و کارنامه وی نیز مؤید این توانایی است و نشان داده که قالیباف در قالب مدیریت جهادی می‌تواند پاسخگوی نیازها باشد عده‌ای به‌تنگ آمده و از مسئولیت وی می‌هراسند بنابراین با اذعان به این موضوع که فرصت‌طلبی‌ها و رانت‌خواری‌های‌شان زیر سؤال می‌رود و جلوی آنها گرفته می‌شود به مدیریت جهادی می‌تازند. مسلماً مدیران جهادی مانع رانت‌خوارانی می‌شوند که با ارز دولتی خون مردم را در شیشه می‌کنند و میلیاردها تومان رانت می‌خورند.

طلایی با ذکر این نکته که خدمت‌رسانی قالیباف دلیل تخریب وی شده است، عنوان کرد: این دوستان به‌خوبی واقفند با حضور مدیران جهادی چنین میدان‌هایی از آنها گرفته می‌شود؛ بنابراین مانع رسالت جهادی مدیران جهادگر می‌شوند. کماکان اعتقاد من این است که جلوگیری از روی کار آمدن مدیریتی با تفکر جهادی و انقلابی و کارنامه‌‌اش نشان‌دهنده موفقیت در مسئولیت‌های گذشته است. این موضوع منجر به روی برگرداندن عده‌ای شده که تاب دیدن مدیریت جهادی را ندارند. این موضوع برای الآن یا گذشته نیست درواقع تا زمانی که رانت‌خواران احساس کنند که قالیباف بنا دارد در عرصه مسئولیت خدمت‌رسان مردم باشد علیه وی دست به کارهایی می‌زنند که بسیار شرم‌آور است.

وی با اشاره به خاطره‌ای از شورای چهارم این نکته را تأیید کرد و گفت: در شورای چهارم روزی از یکی از دوستان اصلاح‌طلب و همکار شورا علت این‌همه هجمه و تخریب قالیباف را سؤال کردم ایشان به من در یک جمله عجیب گفت: “شما که با قالیباف در تماس هستید به وی بگویید تنها یک جمله بگوید که «من قصد رئیس‌جمهور شدن ندارم»! تمام مسائل ما با ایشان حل می‌شود”! این موضوع نه‌تنها برای قالیباف بلکه برای مدیران باصلاحیت و توانمند از سوی منفعت‌طلبان دنبال می‌شود، پرونده‌سازی, تهمت و افترابخشی از فعالیتهای علیه مدیریت جهادی است.

طلایی با تصریح به تمرکز مدیریت شهری جدید بر پرونده‌سازی علیه مدیریت قالیباف گفت: متأسفانه ما همواره شاهد برچسب‌زنی و تهمت‌پراکنی و تخریب چهره‌هایی که برای مردم کار می‌کنند هستیم و خواهیم بود. اگر کسی سندی دال بر فساد دارد با سند حرف بزند وگرنه اتهام‌زنی و مطرح کردن موضوعی مثل تحقیق و تفحص در مجلس کار ساده‌ای است. وقتی نیرویی در شهرداری به من می‌گوید “در یک سال گذشته توسط یکی از مدیران شورای پنجم که در شهرداری هم مسئولیت گرفته فقط مأمور به پرونده‌سازی علیه مدیریت قالیباف شده‌ایم” چه باید گفت به کسانی که یک سال از وقت دستگاهی مثل شورا و شهرداری را که هم‌عرض دولت است می‌گیرند تا به‌جای کار و خدمات‌رسانی نیروها برای مدیران سابق پرونده‌سازی کنند! متأسفانه این شیوه برخورد با مدیران جهادی است که زندگی و عمر خود را وقف خدمت به مردم کردند اما به‌جرم کارآمدی و این‌که مدیری انقلابی و جهادی هستند, به‌دلیل اینکه تفکر، اندیشه و عمل حزب‌اللهی دارند و ادا در نمی‌آورند مورد تاخت‌وتاز کسانی قرار می‌گیرند که منافعشان با وجود آنها در معرض خطر است.

تسنیم

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 67

مرتضی - مدیر اصلی

One thought on “قالیباف بگوید قصد رئیس‌جمهور شدن ندارم تا…

  1. واقعا حیف که باید از بی تدبیری اصلاح طلب ها باید زندگیمون به خاک سیاه بشینه کاش کمی به مردم فکر می کردند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

پلمپ رستوران شمال شهر تهران برای سرو مشروبات الکلی

د آگوست 27 , 2018
سایت نودیها :  به دنبال گزارشات مردمی درخصوص سرو نوشیدنی‌های الکلی در یک رستوران در منطقه‌ای در شمال تهران، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت و ماموران پلیس با بررسی این گزارشات، اقدام به صحت سنجی اخبار واصله کردند. پس از بررسی مقدماتی و اطمینان از گزارشات رسیده، […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...