قانون رد توافق هسته ای توسط جمهوری خواهان ارائه شد

اشتراک گذاری :

ایگاه شبکه خبری “فاکس نیوز” (Foxnews) از ارائه قانون رد توافق هسته ای توسط جمهوری خواهان خبر داد.

 

 

در این گزارش آمده است: «جمهوری خواهان روز سه شنبه قانونی را ارائه کردند که با توافق هسته ای ایران که به تازگی به امضا رسیده است، مخالفت می کند؛ این اقدام، شروع نبردی با کاخ سفید است که می تواند به وتوی رئیس جمهور بیانجامد.»

“فاکس نیوز” در ادامه نوشت: «”اد رویس” رئیس کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان ضمن ارائه این قانون، با اشاره به توافق هسته ای ایران گفت: “توافق، چیزهای زیادی را به سرعت تسلیم یک دولت تروریستی می کند و جهان را نا امن تر، نا آرام تر و بی ثبات تر می کند.”»

رئیس کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان آمریکا با انتقاد شدید از توافق هسته ای گفته است: «ای کاش دولت اوباما توافقنامه ای قابل راستی آزمایی، عملی و پاسخگو را مورد مذاکره قرار می داد. هرچند تلاش زیادی در این مذاکرات صورت گرفت، اما نتایج آن ازحد استاندارد بسیار پایین تر است. این توافقنامه، تخفیفی دائمی در مورد تحریم ها به ایران ارائه می دهد اما محدودیتی که روی برنامه هسته ای این کشور اعمال می کند، موقت است.

در صورتی که این توافق عملی شود، مقادیر زیادی پول در اختیار ایران قرار گرفته، جایگاه بین المللی این کشور تقویت شده و در مسیر روشن دستیابی به تسلیحات هسته ای قرار می گیرد.

ما با ارائه تخفیف بسیار زیاد در بخش تحریم ها، توانایی خود را برای به چالش کشیدن ایران کاهش دادیم … در حالی که ایران قوی تر می شود، ما در پاسخ دادن به این کشور ضعیف تر خواهیم شد.»

در ادامه این گزارش آمده است: «یک روز پیش، جمهوری خواهان مجلس نمایندگان اعلام کردند که ۲۱۸ رای برای رد توافق ایران در اختیار دارند.

در همین حال پرزیدنت اوباما نیز تلاش می کند موافقت دموکرات ها در هر دو مجلس را جلب نماید. اوباما روز سه شنبه حمایت های کلیدی به دست آورده است؛ سناتور “تیم کین” دموکرات از ایالت “ویرجنیا” و سناتور دموکرات “بیل نلسون” از ایالت “فلوریدا” حمایت خود از توافق هسته ای را اعلام کرده اند.»

منبع:جام نیوز

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 30

islammovie

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

حرف‌های عاشقانه‌ ایران و غرب/ حیای اعراب برای رابطه

چ آگوست 5 , 2015
سایت خبری “العربی الجدید” در تحلیلی از توافق هسته ای گزارش داد: «زبان غربی ها، زبان مصالح است که بر محور میزان فهم و درک طرف مقابلشان می چرخد. البته ایرانی ها که توافق را با غرب امضا کردند به خوبی به این مسئله واقف اند.»     این سایت […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...