قرآن به‌دست گرفتن لیندسی لوهان خبر ساز شد

اشتراک گذاری :

«لیندسی لوهان» درحالی‌که یک نسخه از ترجمه انگلیسی قرآن کریم را در دست داشت در “محله بروکلین” نیویورک دیده شده است و این گمانه را تقویت کرد که وی پس از مطالعه در عرفان یهودی و مسیحی، جذب اسلام شده است.

 

لوهان که در کودکی با آموزه‌های مسیحی کاتولیک آشنا شده سال گذشته در مصاحبه با رسانه‌های آمریکایی خود را دارای شخصیتی روحانی و معنوی دانسته است. همچنین در گذشته هم خبرهایی در مورد حضور این بازیگر در حلقه‌های درس معتقدات یهودیت ارتدکس منتشر شده است.

 

 

شایان ذکر است این بازیگر سرشناس و ٢٨ ساله آمریکایی در حال حاضر طبق رأی یک دادگاه در حال گذراندن محکومیت خدمات عام المنفعه در یک مرکز خدمات اجتماعی در بروکلین است. پیش از این تعداد دیگری از هنرمندان و ورزشکاران غربی که گرفتار مظاهر پر زرق و برق فاسد جوامع خود شده بودند نیز به قرآن کریم و معنویت اسلام پناه آورده اند.

منبع : جام نیوز

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 13

مرتضی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

رکورد افزایش قیمت طلا

ی مه 17 , 2015
در حالی که آمارهای ضعیف از‌ شاخص اعتماد مصرف کننده در آمریکا بر ارزش دلار تاثیر گذاشته و احتمال افزایش زودهنگام نرخ بهره را تضعیف کرده است، قیمت طلا روز جمعه در نزدیکی بالاترین رقم ۳ ماه اخیر باقی ماند و در مسیر ثبت بیشترین رشد هفتگی از اواسط ژانویه […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...