قربونت برم کری جون! این حرفا چیه؟!/۲ میلیارد دیگر و باز عشق قدیمی آمریکایی!

اشتراک گذاری :

به نام خدا – بخش تحلیل نودیها – بعد از امضای برجام و وعده وعید های بسیار دولت روحانی برای بهبود اوضاع اقتصادی مردم نه تنها فرجی حاصل نشد بلکه هر از چند گاهی آمریکا به بهانه های خنده دار تحریم جدیدی وضع می کند یا بخشی از پول های بلوکه شده را بر می دارد.

اما این بار دولت آمریکا ۲ میلیارد دلار از ما غرامت گرفت  به بهانه دست داشتن ایران در انفجار مقر تفنگداران آمریکایی در بیروت در سال ۱۹۸۳ رخ داده است. مانده ام از کجایشان دقیقا این را در آورده اند؟!!

ما که آمریکا را می شناسیم. نزدیک چهار سال است این دولت خودش  و مردم را علاف آمریکا و برجام کرده ، تا الان اتفاقی جز چند تا پورشه زیر پای چند بچه پولدار ندیده ایم و فقر بیشتر از این پس هم تا آخر این دولت اتفاقی نمی افتد!!

در این میان آن چه به شدت همه را آزار می دهد. لاپوشانی ، بزک و ماست مالی گندهای پی در پی آمریکاست. یعنی اون بدبخت ها هم خودشان این قدر به خودشان محبت و عشق ندارند که برخی از این دولتی ها دارند و هر گندی می زنند حمل بر صحت می کنند. واقعا تا کی باید ننگ جمع کردن گندهای بیگانگان را تحمل کنیم. بس است کمی سلحشوری باید!

مرتضی حیدری

 

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 11

مرتضی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

عکس اینستاگرامی جواد رضویان از پدرش

س آوریل 26 , 2016
سایت نودیها : چند سالی است تصویری از یک روحانی در کنار حجت الاسلام قرائتی به عنوان تصویر پدر جواد رضویان کمدین کشورمان در فضای مجازی منتشر شده است.   در حالی که تصویر این روحانی شباهت زیادی به رضویان دارد اما سیدجواد رضویان به مناسبت روز پدر، تصویری از […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...