قسمتهای کوتاه از سخنرانی مهم روز دانش آموز ۹۸ رهبری

اشتراک گذاری :
  • ۵/ رهبر انقلاب: مذاکره با آمریکا هیچ مشکلی را حل نخواهد کرد؛ ما برای اینکه این را امتحان کنیم -البته من یقین داشتم ولی برای اینکه برای همه روشن شود- گفتیم اینها از خطایی که کردند بازگردند، تحریمها را بردارند و به برجام برگردند و بعد در مجموعه برجام مذاکره کنند اما نپذیرفتند/ خواسته‌های جدیدی را مطرح میکنند و ایران نخواهد پذیرفت. میگویند به مقاومت کمک نکنید، موشک نداشته باشید؛ کم‌کم هم خواهند گفت روی حجاب تکیه نکنید.
  • ۴/ رهبر انقلاب: اگر مسئولان جمهوری اسلامی ساده لوحی میکردند و مذاکره میکردند، هیچ چیز گیرشان نمی آمد؛ نه تحریم کم میشد و نه فشارها؛ به محض اینکه مشغول مذاکره میشدند، توقعات جدیدی مطرح میشد/ امروز جوانان ما موشکهایی میسازند که دو هزار کیلومتر برد دارد و با خطای یک متر به هر کجا میخواهند میخورد. طرف مقابل میگوید باید این موشکها را نابود کنید و موشک‌تان ۱۵۰ کیلومتر برد داشته باشد. اگر قبول کنید که پدرتان درآمده و اگر قبول نکنید، همان آش است و همان کاسه.
  • ۳/ رهبر انقلاب: بعضی خیال میکنند که مذاکره مشکلات کشور را حل میکند، این اشتباه بزرگی است / تجربه‌ی کوبا و کره شمالی مقابل چشم شماست. مسئولان آمریکا و کره شمالی با یکدیگر عکس یادگاری گرفتند، قربان صدقه همدیگر هم رفتند، اما آمریکایی‌ها یک ذره تحریمها را کم نکردند/ حالا دولت فرانسه واسطه میشود و پیام میفرستد و تماس میگیرد و رئیس‌جمهور آن میگوید اگر یک ملاقات کنید، همه‌ی مشکلات حل میشود! باید بگوییم یکی از این دو حالت است: یا او خیلی ساده است و یا همدست آمریکاست.
  • ۲/ رهبر انقلاب: آمریکا از سال ۵۷ تا امروز هر کاری که در دشمنی بلد بوده علیه ملت ایران انجام داده؛ کودتا و تحریکات و تجزیه طلبی‌ها و محاصره و … البته ما هم بیکار نبوده‌ایم و در موارد زیادی طرف مقابل را به گوشه‌ی رینگ برده‌ایم؛ ولی مهم‌ترین پاسخ جمهوری اسلامی این بوده که راه ورود و نفوذ مجدد سیاسی آمریکا به کشور را بسته است.
  • ۱/ رهبر انقلاب در دیدار دانش آموزان و دانشجویان در آستانه‌ی ۱۳ آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی: بعضی‌ها تاریخ را تحریف میکنند که “شروع اختلاف بین ملت ایران با دولت آمریکا از تسخیر لانه‌ جاسوسی بوده”؛ این تحریف تاریخ است. اختلاف بین ملت ایران و آمریکا از ۲۸ مرداد و قبل آن بود که آنها ملت ایران را دچار یک رژیم فاسد وابسته کردند.
  • در آستانه‌ی ۱۳ آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش‌آموز، هزاران نفر از دانش‌آموزان و دانشجویان، صبح امروز با حضور در حسینیه‌ی امام خمینی با رهبر انقلاب اسلامی دیدار میکنند.

منبع سایت : khamenei.ir

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 19

مرتضی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

دانلود pdf کامل اسناد سفارت سابق آمریکا، لانه جاسوسی در ایران

د نوامبر 4 , 2019
دانلود pdf کامل اسناد سفارت سابق آمریکا، لانه جاسوسی در ایران دانلود با همه اسناد در ۱۱ جلد کامل و pdf از لینک مستقیم           منبع : سایت بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی امیرکبیر برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن [کل آراء: 0 میانگین: […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...