ماجرای حمله ایران به نفتکش امارات ، واقعی یا دروغ ؟!

اشتراک گذاری :

بخش تحلیل نودیها – شاید برایتان سوال باشد، چرا با اینکه آمریکا مدرک خاصی از حمله به نفتکش ها ندارد که کارشناسان تاییدش کنند باز پافشاری دارد ایران را حمله کننده به نفتکش ها نشان دهد و نه نجات دهنده ی آن ها!

معادله بسیار ساده است و آن این که وقتی ایران را سال ها یک کشور متخاصم و تجاوزگر و تروریست در سراسر جهان تبلیغ می کنند به یکباره مخاطب با شنیدن این خبر که ایران برای نجات یک نفتکش دست به کار می شود یعنی ایران امنیت را به ازغوان می آورد، تمام تبلیغات منفی بهم می خورد.

این که آمریکایی مورد تمسخر دیگران هم قرار بگیرند را به جان خریدند تا نکند تصویری که از ایران ساخته اند ذره ای تغییر کند.

پس ، آمریکا و همدستان رسانه ای و سیاسی هر چقدر غیر منطقی و مسخره هم که شده سعی کردند این تصویر از ایران در منطقه و جهان مخابره نشود و جلوه نکند. دریغ از این که آینده جهان به مدیریت و قدرت جمهوری اسلامی برای تامین امنیت جهانی حتما و قطعا نیاز خواهد داشت.

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 8

مرتضی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

بچه ام فیلم و عکس غیراخلاقی و جنسی نگاه می کنه چه کنم؟

ی ژوئن 16 , 2019
نودیها : شاید یک نظرسنجی از والدینی که در خانه نوجوان دارند یا بچه‌های‌شان این سن را رد کرده‌اند نشان بدهد که طیف وسیعی از والدین حتی برای یک‌بار با این مسئله روبه رو شده‌اند. روزی که از روی شک و تردید یا اتفاقی در موبایل فرزندشان تصویر یا فیلمی […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...