ماجرای ممنوع التصویری استیلی چه بود؟

اشتراک گذاری :

نودیها:روز گذشته شایعه ممنوع التصویری حمید استیلی بازیکن اسبق باشگاه پرسپولیس و تیم ملی به دلیل مصاحبه با یک شبکه ماهواره‌ای در خارج از استادیوم سن پطرزبورگ روسیه در شبکه های اجتماعی منتشر شد.

این شایعه در حالی منتشر شد که مصاحبه استیلی در تاریخ ۲۵ خرداد(پس از برد ایران برابر مراکش) انجام شد اما استیلی ۲ هفته بعد (۱۳۹۷/۰۴/۰۹) در برنامه جمعه شب «ورزشگاه» شبکه ۵ حضور پیدا کرد.

همچنین مدیرکل روابط عمومی رسانه ملی به خبر ممنوع التصویری حمید استیلی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان عنوان کرد: رسانه ملی هیچکس را رأسا ممنوع التصویر نمی‌کند بلکه ممنوع التصویری افراد از طریق مراجع قانونی، امنیتی و قضایی اعلام می‌گردد. تاکنون هیچ مطلبی درباره ممنوع التصویری حمید استیلی به صداوسیما اعلام نشده است.

وی افزود: با توجه به حضور  هفته پیش حمید استیلی در شبکه ۵،  مگر در این یک هفته چه اتفاقی افتاده است که وی ممنوع التصویر شده باشد؟

برخی رسانه‌ها روز گذشته مدعی شدند از برگزارکنندگان مراسم جشن تجلیل از قهرمانان شهرداری منطقه ۱۶ (نازی آباد) خواسته شده بود به دلیل پخش زنده تلویزیونی مراسم و ممنوع التصویری حمید استیلی از او در این مراسم دعوت به عمل نیاورند.

هفته پیش نیز برخی کاربران شایعه ممنوع التصویری علی انصاریان و ومجید یاسر را مطرح کرده بودند.

در سال ۹۴ نیز در زمان حضور سالار عقیلی در یکی از شبکه های ماهواره ای، شایعه ممنوع التصویری این خواننده مطرح شده بود که واقعیت نداشت.

فارس

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 18

موسوی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

خداحافظی سرد رونالدو با رئال

ش جولای 7 , 2018
نودیها:روزنامه آس اسپانیا خبر داد که کریستیانو رونالدو، فوق ستاره پرتغالی رئال مادرید نمی‌خواهد که باشگاه برای او خداحافظی برگزار کند و می‌خواهد از طریق پیامی با هواداران رئال خداحافظی کند. در نتیجه خداحافظی سردی برای رونالدو مثل خداحافظی کاسیاس و رائول در انتظار اوست. باشگاه یوونتوس دوست دارد تا […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...