ماسک های خانگی برای پوستی درخشان

اشتراک گذاری :

برای استفاده از هر ماسکی ابتدا باید پوست صورت‌تان را با صابونی مناسب صورت بشویید و پس از خشک شدن ماسک را روی پوست‌تان قرار دهید تا قدرت جذب آن به بالاترین حد ممکن برسد. در اینجا چند ماسک گیاهی به شما معرفی می‌کنیم که می‌توانید آنها را در خانه تهیه و استفاده کنید. هریک از آنها می‌توانند تاثیری فوق‌العاده بر پوست شما داشته باشند.

* انگور: می‌توانید انگورهای درشت قرمزرنگ را از وسط قاچ کنید و آنها را روی پوست خود قرار دهید‌ یا این که تعدادی انگور را له کنید و پوره انگور را روی پوست‌تان بگذارید.

* آب خیار، گلیسیرین و گلاب: ترکیب آب خیار، گلیسیرین و گلاب، معجونی فوق‌العاده برای پوست شماست. هرگاه می‌خواهید زیر آفتاب راه بروید، این ماسک را به صورت خود بزنید تا پوست شما را درمقابل آفتاب بیمه کند. همچنین می‌توانید این ماسک را پس از بازگشت به خانه روی پوست‌تان قرار دهید تا از مضرات اشعه‌ها در امان باشید.

* چوب صندل، زردچوبه و شیر: پودر چوب صندل را با کمی زردچوبه و شیر مخلوط کنید تا خمیری غلیظ به دست آید. آن را به مدت چند دقیقه روی پوست‌تان بگذارید تا پوستی زیبا و درخشان داشته باشید.

* خامه و عسل: این ترکیب پوست شما را لطیف و درخشان کرده و در فصل سرما از خشکی پوست جلوگیری می‌کند.

* شیر تازه، نمک و آبلیمو: کمی نمک و آب لیموترش را به شیر اضافه کنید و محلول به دست آمده را به پوست‌تان بمالید. این ماسک پوست‌تان را تمیز می‌کند و منافذ پوست را باز می‌کند.

* آب گوجه فرنگی: ترکیب آب گوجه‌فرنگی و آبلیمو هم پوست‌تان را لطیف و شفاف می‌کند.

* پودر زردچوبه، آرد گندم و روغن کنجد: پورد زردچوبه، آرد گندم و روغن کنجد را با هم تلفیق کنید تا خمیری غلیظ به دست آید. این ماسک به زدودن موهای زائد صورت کمک می‌کند.

* آب کلم و عسل: کمی عسل را با آب کلم مخلوط کنید. این مایع از ایجاد چین و چروک روی پوست‌تان جلوگیری خواهد کرد.

* آب هویج: آب هویج را مستقیما روی پوست صورت‌تان بمالید تا چهره‌ای درخشان داشته باشید.

* عسل و دارچین: یک‌چهارم پودر دارچین را با سه‌چهارم عسل مخلوط کنید و آن را از شب تا صبح روی جوش یا جای زخم‌های صورت‌تان قرار دهید. این تلفیق کمک موثری برای رفع جوش و زخم‌هایتان خواهد بود.

* روغن بادام زمینی و آبلیمو: ترکیب روغن بادام زمینی و آبلیمو را روی پوست‌تان قرار دهید تا از بروز جوش و جوش سرسیاه جلوگیری کند.

* آلوئه ورا: استفاده از ماسک آلوئه‌ورا کمک می‌کند آن قسمت‌های پوست‌تان که تیره شده و تغییررنگ داده، مانند روز اول شود و همچنین با آبرسانی به پوست، شادابی خاصی به آن می‌بخشد.

* گلیسیرین و روغن جامد: این ترکیب آبرسان فوق‌العاده‌ای برای پوست است و لطافت آن را به اوج می‌رساند.

* زردآلو و ماست: ماست و پوره زردآلو را با هم ترکیب کنید تا خمیری به دست آید. این خمیر را روی پوست‌تان قرار دهید تا پوستی لطیف و درخشان داشته باشید. اگر پوست‌تان خشک است، می‌توانید کمی عسل به این ماده بیفزایید.

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 119

محمد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

دعای مجیر با صدای حاج مهدی سماواتی

ش جولای 4 , 2015
دانلود کلیپ منبع : پاتوق   برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن [کل آراء: 0 میانگین: 0]Related Images:Visits: 119

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...