مجموعه برنامه های تاسف بار و خلاف اخلاق یک دانشگاه!/ از خجالت نتوانستم در سالن بمانم

اشتراک گذاری :
نودیها:توصیف داستان های جنسی، اهانت کم سابقه به عبارات دینی، تمسخر رزمندگان و سرداران با الفاظ رکیک و … گوشه ای از برنامه ای است که با حمایت معاونت فرهنگی دانشگاه رازی در این مرکز آموزشی با دعوت از دختران و پسران برگزار شده است.
 
 
 به نقل از شهدای ایران، دانشگاه رازی کرمانشاه (به محوریت معاونت فرهنگی) به بهانه های مختلف اقدامات هنجار شکن و ضد اخلاقی در محیط دانشگاه را گسترش داده و فضایی سخیف را دامن می زند.

 

توصیف داستان های جنسی و سکس، اهانت عجیب و کم سابقه به عبارات دینی و اسلامی، اهانت به شهر مقدس قم، تمسخر رزمندگان دفاع مقدس، تمسخر سرداران و امیران نظامی کشور با هتاکی های رکیک و ضد اخلاقی و… گوشه ای از برنامه ای است که با حمایت معاونت فرهنگی دانشگاه رازی در این مرکز آموزشی با دعوت از دختران و پسران دانشجو برگزار شده است.

 

اتفاقاتی که با وجود آنها می شد رد پای شرم و معذب شدن را در چهره بسیاری از حاضرین و خروج آنها از سالن را مشاهده کرد. اقدامی که قطعا دست کمی از اهانت های برخی نشریات و کمپانی های تلویزیونی اروپایی که به خیزش مسلمانان علیه اهانت به دین و اسلام منجر شد ندارد و بدون تردید تبعات آن متوجه بی مبالاتی چندین باره مدیران دانشگاه در جریحه دار کردن اعتقادات مردم و دانشجویان مسلمان است.

 

دانشگاه رازی کرمانشاه پیشتر در جریان اکران فیلم تمجید از استکبار با عنوان “حرام زاده های بی شرف”، هتاکی به دانشجویان، برنامه ریزی برای برگزاری جشن در سالروز شهادت امام معصوم (ع) و … حاشیه ساز شده که تکرار این روند احتمال تعمدی بودن هتاکی ها را تقویت می کند.

 

همچنین در این مراسم که به بهانه شب شعر طنز برگزار شده بود با ایجاد فضای سیاسی اهانت هایی مانند میمون، اسب، مست و عبارات سخیفی که بیان آن در فضای رسانه امکان پذیر نیست به برخی جریان های سیاسی ارزشی نسبت داده شد.

 

باید دید مدعی العموم و نهادهای نظارتی و قانونی چه واکنشی به این برنامه های ضد اخلاقی که گوشه ای از آن را در فایل صوتی زیر می توانید بشنوید خواهند داشت.

جام

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 43

موسوی - مدیر اصلی

One thought on “مجموعه برنامه های تاسف بار و خلاف اخلاق یک دانشگاه!/ از خجالت نتوانستم در سالن بمانم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

بوئینگ سرِ ایران کلاه گذاشت!

پ دسامبر 15 , 2016
نودیها: رودست بد “بوئینگ” به “ایرباس” در فروش ۸۰ فروند هواپیما به تهران درست ۱۰ ماه پس از خوف و رجای کمپانی ایرباس برای نهایی کردن قرارداد خویش با ایران.   به گزارش «نسیم آنلاین»، اکنون کابوی های آمریکایی، خوشحال، مدیران کمپانی ایرباس، تلخکام و عباس آخوندی و تیم همراه، […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...