مجموعه تصاویری از جمعه سیاه ۲۰۱۷

اشتراک گذاری :

جمعه سیاه یا حراج جمعه در آمریکای شمالی پس از روز جشن شکرگزاری است که آخرین جمعه ماه میلادی نوامبر به شمار رفته و آغاز آیین خرید برای کریسمس حساب می‌شود. جمعه سیاه، یک روز تعطیل نیست، اما اکثر شرکت ها این اجازه را به کارکنان خود می‌دهند که این روز را مرخصی گرفته و به خرید سال نو بپردازند.

سالهاست که این روز، شلوغترین روز برای فروشنده‌هاست. هر چند آمریکای شمالی محل اصلی این رخداد است، همچون بسیاری از سنت‌های دیگر این منطقه، این سنت نیز به کشورهای دیگر سرایت کرده است.

این روز به قدری اهمیت دارد که فروشگاه‌ها در ساعت های ابتدایی صبح و پیش از ساعت کاری معمول خود کار  را آغاز می‌کنند و مردم از همان زمان برای خرید به فروشگاه هجوم می‌آورند و تا قبل از آغاز شب خریدهای خود را انجام می دهند.

البته این حجم از خرید که بزرگترین روز خرید در سال است بی دلیل نیست. تخفیف هایی که در این روز بر روی اجناس فروشگاه ها می خورد باعث ازدحام مردم برای خرید کالا می شود. به تازگی حراج جمعه در ایران نیز در این روز صورت می گیرد. اکثر سایت های فروش اینترنتی کشورمان هم تخیفاتی را اعمال می کنند.

در ادامه تصاویری از جمعه سیاه سال ۲۰۱۷ میلادی را مشاهده می کنید:

فقط داشته باشید آخر تمدن و نظم و…

رجانیوز

 

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 7

موسوی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

تشکر ویژه رامبد جوان از سردار سلیمانی و مدافعان حرم +عکس

ش نوامبر 25 , 2017
نودیها:رامبد جوان، مجری، بازیگر و کارگردان کشورمان در صفحه شخصی اینستاگرامش نوشت: پایان رویای خلافت ‎جدال داعش با مردم محدود به جنگ فیزیکی و تن به تن نبود. این گروه تروریستی روح، ذهن، شادی و تفکرِ مردم را هدف می گرفت اما اکنون آخرین قلعه داعشیان در شهر ابوکمال بر […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...