مجموعه جدید «قطعه‌ای از آسمان» منتشر شد

اشتراک گذاری :

مجموعه «قطعه‌ای از آسمان» روایتگر هشت سال دفاع مقدس کشورمان به زیر چاپ رفت.

حسن دولتی در گفتگو با خبرنگار  باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به محتوای کتاب اظهار داشت: کتاب «قطعه‌ای از آسمان» روایتگر عملیا‌ت‌ها و اتفاق‌های مناطق عملیاتی غرب‌، جنوب و شمال غرب کشور در زمان هشت سال دفاع مقدس است.
وی بیان کرد: مخاطبین این کتاب عموم مردم به ویژه جوانان و کسانی که جنگ و مسائل آن را ندیده و درک نکردند، هستند و همچنین، این کتاب با بازگو کردن حقایق جنگ سبب ترویج و تبلیغ فرهنگ ایثار و شهادت می‌شود.
دولتی ابراز داشت: ۲۲ عنوان از این کتاب به چاپ رسیده و ده عنوان دیگر آن در دست چاپ است و به زودی به دست مردم شهیدپرور خواهد رسید.
وی در پایان یادآور شد: کتاب «قطعه‌ای از آسمان» به همت احمد دهقان در تیراژ دو هزار نسخه به وسیله انتشارات صریر زیر نظر بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس منتشر شده است.
منبع:باشگاه خبرنگاران جوان
برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 2

رحیم-مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

تلگرام و چوپان‌های دروغگوی آنلاین

پ سپتامبر 17 , 2015
پدرام الوندی: «تو تلگرام خوندم». این روزها خبرهای زیادی را می‌شنویم که منبع آنها نرم‌‌افزارهای اجتماعی نصب شده روی تلفن‌های همراه مثل تلگرام، وایبر و واتس‌آپ هستند. تلگرام این روزها از هر رسانه دیگر پرخبرتر و شلوغ‌تر و گاه نیز دروغگوتر است! الان تقریبا کسی را پیدا نمی‌کنید که موبایل […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...