محبوبیت پفکی با مبارزه با فیلتر/فیلترینگ هوشمند در آمریکا و اروپا/وقتی مسئول فیلترینگ ژست ضد فیلتر می گیرد!/آذری جهرمی و ادا اطوارهای دهه چهل!

اشتراک گذاری :

نودیها – بخش تحلیل نودیها – روزنامه های زنجیری اصلاح طلب و روزنامه های دولتی و همچنین رسانه های کثیرشان، بر روی موضوع فیلترینگ و مبارزه با آن یک خط خبری و رسانه ای را شروع کرده اند. معلوم نیست این جنگ تمام عیار رسانه ای با روزنامه های متعدد و پرشمار و البته گران از سوی دولتی ها با چه جریان و گروهی است؟ چه کسی از فیلترینگ صحبت کرد؟ همه ی گروههای سیاسی و فرهنگی موافق تولید محتوا و البته مبارزه با محتوای خطرناک برای گروههای سنی مختلف هستند و هیچکس موافق باز گذاشتن محتوای سیاه و آلوده و مخرب نه در ایران بلکه در هیچ کجای جهان نیست.

دولتی ها و اصلاح طلبان در روشی دهه چهلی و قدیمی با دشمن سازی و با رقیب سازی دروغین خود را قهرمان یک بازی دروغین نشان میدهند و فیلترینگ هم از این نوع موضوعات است با توجه نکردن به این نکته که سواد رسانه ای مردم بالا رفته است و مردم دیگر گول این گونه دو قطبی سازی های دروغین را نمی خورند.

البته نباید فراموش کرد امروزه در بسیاری از کشورهای جهان مخصوصا کشورهای اروپایی و آمریکایی، شرکتهایی بوجود آمده که با گرفتن هزینه ماهانه فیلترینگ ارائه می دهد برای خانواده هایی که از جهت فرهنگی نگران هستند.

فراموش نکنیم مسئول اصلی فیلترینگ هم خود دولت است و حملات دولت به دیگران دروغ بزرگی است.

 

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 131

مرتضی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

دانلود آهنگ لحظه خداحافظی با صدای مرتضی حیدری - تقدیم به همسران و مادران مدافعان حرم

چ ژانویه 30 , 2019
با صدای مرتضی حیدری تقدیم به مادران و همسران شهدا مخصوصا شهدای مدافع حرم   پخش آنلاین با کیفیت ۱۲۸ کیلوبایت http://www.navadiha.ir/duya/down/LAHZEKHODAHAFEZI-MORTEZAHEYDARI-128.mp3 دانلود با کیفیت ۱۲۸ کیلوبایت   پخش آنلاین با کیفیت ۳۲۰ کیلوبایت – اصلی http://www.navadiha.ir/duya/down/LAHZEKHODAHAFEZI-MORTEZAHEYDARI-320.mp3 دانلود با کیفیت ۳۲۰ کیلوبایت – اصلی برای امتیاز دادن به این مطلب […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...