مراقب باشید خودتان را خیلی ساده ناشنوا نکنید

اشتراک گذاری :
نودیها : دکتر مهدی اکبری شنوایی سنج در خصوص آسیب های وارده به پرده گوش گفت: آسیب دیدگی یا پارگی پرده گوش علل متعددی دارد که از جمله آنها می توان به ترشحات مایعات داخل گوش، شنیدن صداهای انفجاری، شیرجه زدن در آب و وارد شدن اشیاء خارجی به داخل گوش اشاره کرد.
وی ادامه داد: بسیاری افراد برای پاک کردن گوش خود از گوش پاک کن یا حتی مواد استفاده می‌کنند همچنین شنیدن صداهای انفجاری که در نزدیکی فرد رخ می‌دهد می‌تواند موج شدیدی را وارد گوش کرده و به پارگی پرده گوش بیانجامد.
وی تصریح کرد: تغییرات ناگهانی فشار بین گوش داخلی و گوش خارجی نیز از دیگر عوامل پارگی پرده گوش هستند.
همچنین هنگامی که گوش دچار عفونت می‌شود، عفونتها تجمع یافته و به پرده گوش آسیب جدی وارد می‌کند( با توجه به اینکه مقدار عفونت اهمیت زیادی ندارد چرا که ممکن است عفونت کم باشد اما مدت زمان حضور آن در کنار پرده گوش طولانی باشد).
اکبری درباره روشهای تشخیص پارگی پرده گوش خاطرنشان کرد: تشخیص این عارضه برعهده پزشک است اما گاهی وجود ترشحات چرکی مانع از دید درست پزشک جهت تشخیص پارگی پرده گوش می‌شود.
منبع : باشگاه خبرنگاران
برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 25

مرتضی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

بوتاکس طبیعی بدون عمل!

ج ژانویه 22 , 2016
] نودیها : دکتر حسن اکبری متخصص آسیب شناسی و مدرس طب اسلامی ایرانی گفت: چین و چروک در پوست تا حدی طبیعی است و به مرور زمان و بالا رفتن سن ایجادمی شود اما گاهی این چین و چروکها به صورت غیر عادی و بیمار گونه در حال افزایش است […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...