مردان ایرانی از همسران‌شان می‎ترسند؟!

اشتراک گذاری :

اخبار

گزارشی مثبت از جایگاه زنان در ایران؛ – رادیوچین: مردان ایرانی از همسران‌شان می‎ترسند؟!«ایران یک کشور اسلامی است و بر اساس قانون، مردان می‎توانند با چهار زن ازدواج کنند. اما در حقیقت، در ایران 99 درصد مردان تنها یک همسر دارند.»
متن خبر در ادامه.

 وب‌سایت رادیو بین المللی چین (CRI) در گزارشی با تیتر "آیا مردان ایرانی از همسران خود می‎ترسند؟" نوشته است: «ایران برای بیشتر مردم جهان یک کشور باستانی و مرموز است. آن‎ها می‎دانند که ایران یک کشور اسلامی است و بر اساس قانون، مردان می‎توانند با چهار زن ازدواج کنند. اما در حقیقت، در ایران 99 درصد مردان تنها یک همسر دارند.»

رادیو چین ادامه می‌دهد: «مردان ایرانی به خانواده خود اهمیت می‎دهند و تقریبا در تمام وقت‎های مرخصی در کنار اعضای خانواده خود می‎مانند. آن‎ها به همسران خود احترام می‎گذارند و به شوخی می‎گویند که از همسرمان می‎ترسیم.»

منبع یادشده در پایان گزارش خود خاطرنشان می‎کند: «در سال های اخیر، جایگاه زنان ایرانی در جامعه روز به روز ارتقا یافته است. بر اساس آمار، بیش از نیمی از دانشجویان ایران دختران هستند. درصد کامندان زن در نهادهای دولتی نیز بالاست. در نهادهای پزشکی و بهداشتی نسبت کارمندان زن به 75 درصد رسیده است. شمار زنان در نهادهای آموزش و پرورش و قضائی نیز زیاد است.»

منبع : جام نیوز

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 8

islammovie

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

کلیپ حوادث و تصادفات رانندگی در تونل

ی آوریل 12 , 2015
کلیپی از یک تونل که بارها در ان حوادث رانندگی رخ داده است     دانلود با حجم 2.3 مگابایت به مدت 1 دقیقه و 35 ثانیه فرمت ویندوز مدیا لینک مستقیم   دانلود با حجم 943 کیلوبایت به مدت 1 دقیقه و 35 ثانیه موبایل از لینک مستقیم   […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...