مسلح شدن ایران به ۴۰۰ فروند جنگنده پیشرفته

اشتراک گذاری :

روزنامه مصری “الدستور” ادعا کرد: «منابع اطلاعاتی وابسته به پایگاه امنیتی “دبکا” ی اسراییل خبر دادند چین با فروش ۱۵۰ جنگنده چند منظوره با توانایی جنگنده آمریکایی اف-۱۶ خبر دادند.»

 

 

بر پایه این گزارش؛ منابع غربی خبر دادند این نوع از جنگنده ها در واقع نسخه‌ای از جنگنده هایی هستند که اسراییل در شرکت هواپیماسازی نیروی هوایی خود تولید می کرد و تکنولوژی ساخت آن را به چین فروخته بود.

 

 

پایگاه امنیتی دبکا هم ادعا کرده ایران با روسیه توافق کرده تا قرارداد فروش ۲۵۰ جنگنده سوخوی پیشرقته دو موتوره با تهران امضا شود. این نوع از هواپیماها از پیشرفته ترین جنگنده های روز است.

 

 

یادآور می شود ایران اخیرا ۱۰۰ فروند هواپیمای سوخت رسان از روسیه خریداری کرده که قادرند سوخت جنگنده ها را در اقصی نقاط خاورمیانه منتقل کنند.

منبع:جام نیوز

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 9

islammovie

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

کالایی که حتی شیطان هم نمی خرد!

ش آگوست 1 , 2015
قلب نیز در سیستم حیاتی بدن وظیفه خاصی دارد؛ کار قلب تحویل اکسیژن و مواد غذایی به تمام ارگان ها و بافت های بدن می ‌باشد. این کار توسط قلب با پمپاژ خون از ریه ‌ها به تمام نواحی بدن صورت می ‌گیرد. خون سپس توسط قلب به ریه‌ ها […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...