مشکل اصلی فرانسه/سعی نکرد تحریم هایش را حل کند تا گرانی و آب خوردنش حل شود و چرخ کارخانه هایش بچرخد!!

اشتراک گذاری :

سایت نودیها – بخش تحلیل – چند روز قبل رئیس جمهور محترم فرمودند که اگر می خواهید گرانی بیشتر شود از برجام خارج شویم (معنی اصلی سخنان ایشان).

دو گانه سازی گرانی و برجام ، هسته ای و برجام ، موشکی و برجام ؛ آب خوردن و برجام و کلا ایکس (مجهول) و برجام از کارهایی است که دولت محترم در این سال ها بارها انجام داده است و متاسفانه در مواردی هم توانسته به برخی از مردم با کار رسانه ای گسترده و رسانه های فراوان و قدرتمندی که دارد این مهم را تحمیل و اغناء کند.

اما امروز فرانسه جلوی چشم ماست. فرانسه نه تحریم است نه با هیچ کشوری با این کشور مشکلی دارد و می توان گفت، فرانسه راه رفته ی ما و آینده مسایت در صورتی که با فرمون این دولت پیش برویم.

یک واقعیت تلخی که امروز لیبرال ها و دولت لیبرال، مدام می خواهد برای مردم به غلط جلوه بدهد این است که در غرب خبری هست و لکن بدانیم و بدانند که در غرب خبری نیست.

هر مردمی روی پای خودش بایستاد می تواند امیدوار باشد و هر کسی چشمش به غیر باشد شک نکنید ضربه سختی خواهد خورد. در انتخابات های پیش رو و در انتخاب هایمان دقت کنیم.

 

 

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 113

مرتضی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

آیت الله صدیقی در نماز جمعه : برجام را دوباره با FATF تجربه نکنید/ شعار ارزانی را در زمان برجام هم دادید ولی روزگار مردم را سیاه کردید

ج دسامبر 14 , 2018
سایت نودیها: حجت‌الاسلام والمسلمین کاظم صدیقی خطیب موقت نمازجمعه تهران در خطبه‌های ظهر امروز اظهار داشت: باورها خراب است که اخلاق و حرکت تهاجمی از یک نظام الهی و ولایی به حرکت‌های انفعالی در برابر دشمن تبدیل می‌شود. به گزارش رجانیوز به نقل از فارس، وی ادامه داد: امروز دشمن […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...