برخی مضرات و عوارض اسمتناء وخود ارضایی – جلق زدن

اشتراک گذاری :

خرید کتاب الکترونیکی مضرات و راه های ترک خودارضایی + کتاب صوتی

 

 

 

 

 

بخش پرسش و پاسخ قبل از ازدواج

 

اعتیاد جنسی سه ویژگی دارد که عبارتند از میل شدید و ثابت به قطع رفتار جنسی , صرف مدت زیاد برای انجام فعالیت جنسی , اختلال کارکرد شغلی و روانی و اجتماعی . خودارضایی مکرر سبب ……………….

بقیه مطالب درادامه

اعتیاد جنسی سه ویژگی دارد که عبارتند از میل شدید و ثابت به قطع رفتار جنسی , صرف مدت زیاد برای انجام فعالیت جنسی , اختلال کارکرد شغلی و روانی و اجتماعی . خودارضایی مکرر سبب افزایش ترشح هورمون های جنسی و افزایش فعالیت سمپاتیک شده و به تدریج سبب تغییر فعالیت مغز می شود . در نتیجه فرد احساس خستگی مفرط , استرس و اضطراب , کمردرد , نازک شدن موها , نعوظ ضعیف , انزال زودرس یا دیررس , اختلال بینایی به صورت تاری دید , درد در ناحیه بیضه ها و درد ناحیه لگن و دنبالچه می کند . در صورت ادامه این عمل ممکن است فرد دچار اختلال حافظه و اختلالات رفتاری بشود . مهم ترین نکته در اینجا قابل درمان بودن این مشکل است که با مراجعه به پزشکان عمومی و داخلی و روانپزشک و روانشناس انجام می شود .

 احساس گناه : ممکن است تصور کنید که این احساس، عارضه چندان مهمی نیست، اما همین عارضه، عوارض خودش را به دنبال دارد از جمله احساس شکست، احساس ناتوانی در برابر نفس و احساس تنفر از خود که این عوارض، عوامل مخرب روحی می باشند.

انزال زودرس : که از مهمترین عوارض استمنا می باشد. بدین معنی که یک مرد، زود تر از همسرش به انزال برسد. یک سری از مشکلات زوج های جوان که منجر به طلاق می شود، بر سر همین مسائل جنسی می باشد و اینکه این زوج ها نمی توانند یکدیگر را از لحاظ جنسی به خوبی ارضا نمایند.

عدم نغوظ کامل : هم یکی از عوارض استمنا می باشد. در اطراف آلت تناسلی، عضلاتی وجود دارد، که به هنگام نغوظ، آلت را راست و به سمت بالا می کشند و نگه می دارند. اما این عضلات در اثر استمنا، فرتوت و فرسوده خواهند شد و در نتیجه شخص، نمی تواند نغوظ کاملی داشته باشد و در نهایت، اغلب با همان آلت تناسلی شل و افتاده، به انزال می رسند که این عمل هم، در حین انجام عمل جنسی با همسر، موجب مشکلاتی برای مرد خواهد شد.

فشار به اعصاب مغز: ، بدنتون تکان های غیر عادی و غیر ارادی پس از به دلیل فشاری است که عمل استمنا، به مغز وارد می آورد.

کاهش قوای جسمی : هر قطره منی از ۳۰۰۰۰ قطره خون درست شده است. حالا حساب کنید که چند قطره منی در هر انزال از بدن شما خارج می شود، و آن را در ۳۰۰۰۰ ضرب کنید. همین انزال های مکرر بوسیله استمنا، موجب کاهش قوای جسمی انسان می گردد.

مشکل در روابط جنسی با همسر: وقتی بدن شما به استمنا کردن عادت کرد، شما دیگر تمایلی به ایجاد رابطه با جنس مخالف نشان نمی دهید، و در واقع، به جنس مقابل، به عنوان وسیله ای برای استمنا کردن نگاه می کنید. و همین امر، باعث بروز مشکلاتی در روابط جنسی با همسرتان خواهد شد.

 غوطه ور شدن در خیالات : باید توجه داشته باشید که انسان، از طریق مغز خود نیز به استمنا کردن می پردازد. احتمالا برایتان پیش آمده است که با فرو رفتن در افکار جنسی، آلتتان راست و بلند می شود. در حین انجام عمل استمنا، شما شریک جنسیتان را در فکر خود می سازید و همین امر در دراز مدت، باعث خیال پردازی در فرد می شود. احتمالا پیش آمده که مدت ها در گوشه ای نشسته اید و در افکار جنسی، غوطه ور شده اید. همین عارضه، خود عوارض دیگری چون افسردگی، کسلی و بی حالی را به دنبال دارد.

بیماری های پوستی : مسلم است که بر روی اندام بدن انسان، میکروب های فراوانی وجود دارد. شما با مالش دست بر روی آلتتان، موجب انتقال میکروب های دست به آلت و بالعکس خواهید شد، که همین امر موجب بروز بیماری های پوستی بر روی آلت و سایر نقاط بدنتان خواهد شد.به وجود آمدن جوش هایی روی آلت تناسلی یا زخم شدن آن، از نمونه های عوارض پوستی می باشد.

 

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 1 میانگین: 5]

Related Images:

Visits: 133

مرتضی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

توصیه های غذایی برای روزه داران

ش آوریل 11 , 2015
 اینها توصیه های پزشکی و برای بهتر استفاده بردن از این ماه عزیز است که در ادامه مطلب میتوانید بخوانید حتما این توصیه های غذایی را بخوانید برچسبها : توصیه های پزشکی برای روزه داری توصیه های پزشکی بهداشتی برای روزه داری ماه مبارک رمضان توصیه ها و پند های […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...