معجزه ی پرتغال خونی

اشتراک گذاری :
رنگ قرمز پرتقال خونی به علت وجود رنگدانه‌ای طبیعی به نام آنتوسیانین است. بررسی‌ها نشان داد که آب این نوع پرتقال در درمان بیماری‌ها و تضمین سلامتی موثرتر از نوع معمولی آن عمل می‌‌کند.
پرتقال خونی در تقویت سیستم دفاعی بدن، افزایش سلامت عمومی، درمان کلسترول، بیماری‌های قلبی عروقی، چاقی، مشکلات روده و فشار خون و کم خونی بسیار موثر است. می‌توان با ترکیب این میوه با مواد دیگر معجونی معجزه‌آسا برای درمان بسیاری از بیماری‌ها ساخت.
مواد لازم:
یک قطعه زنجبیل رنده‌شده
یک قاشق غذاخوری سرکه سیب
یک حبه سیر له شده
یک فنجان پرتقال خونی
طرز تهیه
همه این مواد را در مخلوط‌کن قرار دهید تا اسموتی یکدستی بدست آید. هر روز قبل از مصرف وعده‌های غذایی آن را میل کنید. در مدتی کمتر از یک هفته آثار معجزه‌آسای آن را بر سلامتی‌ خود تجربه می کنید.
منبع : باشگاه خبرنگاران
برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 16

مرتضی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

تفحص یک شهید ایرانی در زمین های کشاورزی عراق

د مه 2 , 2016
در نخستین روزهای سال ۹۵ و ایام فروردین ماه بود که یک کشاورز عراقی در روستای الامیه عراق، حین شخم زنی زمین کشاورزی به کارت شناسایی شهید محمد بوجاری و پلاک و پیکر شهیدی بر‌می‌خورد و این مورد را به اطلاع یک ایرانی می‌رساند…   به گزارش سرویس مقاومت جام […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...