معجونی معجزه‌گر برای لاغری

اشتراک گذاری :
: سم زدایی از کبد عامل مهم و اساسی در سوزاندن چربی به خصوص چربی‌های دور شکم و کمر به شمار می‌رود زیرا کبد به سوزاندن چربی‌های ذخیره شده در بدن کمک می‌کند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از پایگاه خبری شبکه العالم، براساس نتایج مطالعه انجام شده، نوشیدن روزانه یک لیوان معجون جعفری و لیمو با معده خالی میزان سوخت و ساز بدن را دست کم ۴۰ درصد افزایش می‌دهد.
مواد لازم برای تهیه معجون لاغری
– یک دسته جعفری
– یک عدد لیمو
– یک لیوان آب
جعفری‌ها را ریز ریز خرد کنید و با اضافه کردن آب لیمو و سپس یک لیوان آب، معجون را آماده کنید. (نیاز به جوشاندن معجون نیست فقط کافیست آن‌ها را با هم مخلوط کنید) سپس این معجون را با معده خالی هر روز بنوشید، اما فقط برای پنج روز. سپس، شما باید یک استراحت ۱۰ روزه به بدنتان بدهید و برنامه را دوباره از ابتدا آغاز کنید.

این معجون برای سوزاندن کالری استفاده می‌شود و ویتامین‌ها و مواد معدنی را به بدن می‌رساند، و علاوه بر این، با استفاده از آن شما می‌توانید سه کیلوگرم کمتر از پنج روز کاهش وزن داشته باشد.
منبع:سلامت نیوز

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 9

islammovie

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

۵ دلیل پیری زودرس در خانم‌ها

د آگوست 10 , 2015
    غذاهایی که نباید بخورید به گزارش سلامت نیوز به نقل از تبیان، همه‌ی ما می‌دانیم که مواد غذایی نقش مهمی در سلامتی بدن و عملکرد ارگان‌های مختلف ایفا می‌کنند. اما با این حال همه‌ ما عادت‌های بد غذایی زیادی داریم که روند پیری را به سرعت می‌اندازد. یکی […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...