مقام اسرائیلی؛ توافق هسته ای بهترین گزینه برای اسرائیل!

اشتراک گذاری :

پایگاه صهیونیستی “جروزالم پست” (Jpost) در خبری تحت عنوان ” توافق هسته ای بهترین گزینه برای اسرائیل” به انعکاس اظهارات “امی ایالون” رئیس سابق سازمان امنیت داخلی رژیم صهیونیستی در رابطه با توافق هسته ای پرداخت.

 

 

در این گزارش آمده است: «با وجود واکنش های شدید به توافق هسته ای اخیر ایران در میان مقامات اسرائیلی، رئیس سابق “شین بت” (آژانس امنیت اسرائیل) به عنوان صدایی تک، که از توافق هسته ای حمایت می کند، برجسته شده است.

 

 

دریاسالار “امی یالون” روز سه شنبه در مصاحبه با “دیلی بیست” گفت: وقتی از جنبه قابلیت های هسته ای ایران به توافق می نگریم، این توافق بهترین گزینه است. زمانی که مذاکرات آغاز شد، ایران تنها دو ماه با فراهم سازی مواد کافی برای ساخت بمب فاصله داشت. اما در حال حاضر این زمان ۱۲ ماه خواهد بود.»

 

 

این روزنامه صهیونیستی در ادامه نوشت: «”ایالون” که از سال ۱۹۹۵ تا سال ۲۰۰۰ رئیس “شین بت” بوده است، اشخاصی را که بر علیه توافق موضع گیری می کنند مورد انتقاد قرار داده و گفت: «اسرائیلی ها در تمایز میان کاهش قابلیت هسته ای ایران و تبدیل شدن این کشور به بزرگترین تهدید خاورمیانه دچار اشتباه شده اند و این به خاطر آن است که بازی با ترس در جامعه ای بیمناک، آسان است.»
 

پیش از این نیز “جروزالم پست” با انعکاس اظهارات “شبتای شاویت” رئیس سابق آژانس اطلاعات اسرائیل “موساد” به نقل از وی نوشت: «من معتقدم در حال حاضر فرصتی مطلوب برای اسرائیل وجود دارد تا نظمی جدید در خاورمیانه را دنبال نماید. ما فرصتی منحصر به فرد برای تشکیل ائتلافی از کشورهای میانه رو عربی -به رهبری عربستان- و اسرائیل داریم تا به قابلیت بالقوه هسته ای ایران در آینده بپردازیم و همچنین نظمی جدید را در خاورمیانه ایجاد نماییم.»

 

 

این پایگاه صهیونیستی نوشت: «رئیس سابق سازمان جاسوسی گفت کشورهای سنی همچون مصر، اردن و شیخ نشین های خلیج، مانند اسرائیل نسبت به ایران بدگمان هستند و عملا عضویت اسرائیل در اردوگاه خود را می پذیرند.»

منبع:جام نیوز

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 13

islammovie

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

کودتا علیه البغدادی

چ جولای 22 , 2015
به گزارش سرویس بین الملل جام نیوز، پایگاه خبری تحلیلی “العربی الجدید” گزارش داد: «اختلافات عمیق در بین اعضای گروه تروریستی داعش باعث شکاف و جدا شدن برخی از رهبران میدانی این گروه تروریستی شده است.»   برپایه این گزارش، این پایگاه خبری نوشت: «شاهدان عینی در عراق گزارش دادند […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...